Wie kent deze merrie? Ten Ankers Freehoney

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Art_Ificious

Wie kent deze merrie? Ten Ankers Freehoney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-15 18:06

Hoi,
De titel zegt het al,
wie kent deze merrie?

Het gaat hierom dat ik eigenlijk op zoek ben naar mensen die weten waar deze merrie in de periode van oktober 2010 tot 2012 heeft gestaan.
In 2013 is zij van een hengstenveulen bevallen (die heb ik gekocht).
Maar de eigenaars van de merrie wisten niet dat ze drachtig was. Zij hadden haar van een handelaar gekocht (kan op een markt geweest zijn). Ook deze handelaar wist niet dat ze drachtig was.

Ze is afkomstig van Stal Ten Ankers, maar is verkocht aan een zekere Meneer Klomp in Ruinen.
Echter is deze persoon niet bereikbaar omdat het telefoon nummer dat ik terugvond op internet niet meer in gebruik is.
Deze Meneer heeft haar verkocht, maar misschien weet hij wel met welke hengst de merrie gedekt geweest is.

Dus moest iemand iets afweten van een New forest pony die in Ruinen gestaan heeft, alle tips zijn welkom.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Wie kent deze merrie? Ten Ankers Freehoney

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 09:06

Ik heb dit topic moeten sluiten omdat het niet voldoet aan de regels die gelden op OV.
•Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld:
* [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie.
* [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.