betaalbare kwaliteits rijbroek

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_kimm

betaalbare kwaliteits rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-15 20:09

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een nieuwe rijbroek omdat een van mijn broeken toch wel slecht wordt. Ik heb het idee dat ik niet zo lang met deze broek gedaan heb en dus ben ik op zoek naar een betaalbare/goedkope rijbroek van kwaliteit. Ik was vanmiddag even bij de pas geopende paardenwinkel bij ons in het dorp (was er nog niet geweest) maar die verkopen allen broeken van 100 tot 250 euro en dat vind ik toch echt te veel.

Ik dacht bijvoorbeeld aan de decathlon maar hoe zijn die broeken? Of die van de divoza of ej?

Alvast bedankt!

Selena

Re: betaalbare kwaliteits rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:11

Die van de Decathlon zijn super goed. Gebruik ze al jaren en ze zitten heel erg comfortabel! Zeker de moeite waard om te proberen.

SumSum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:16

Ik heb ze van het merk Easy Rider en ben er super tevreden over. Alle andere broeken wil ik niet meer aan. Helemaal fan van dit merk rijbroeken. Ze zitten super en blijven ook mooi. Ze zijn verkrijgbaar bij EJ en Divoza.

4horsenl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:33

Easy Rider zijn goede rijbroeken. De Mondoni rijbroeken bevallen me ook altijd goed.

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:38

Ik heb een van het eigen merk van de EJ. Die bevalt best goed. Voor horze zou ik niet gaan, hoor vaak dat die al snel door slijten.
En ik heb wel een duurdere, cavallo broek en die gaat echt al jaaaaren mee. Misschien eens tijdens een uitverkoop, of als ze een 25% kortings actie hebben.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:54

san4nie schreef:
Ik heb een van het eigen merk van de EJ. Die bevalt best goed. Voor horze zou ik niet gaan, hoor vaak dat die al snel door slijten.
En ik heb wel een duurdere, cavallo broek en die gaat echt al jaaaaren mee. Misschien eens tijdens een uitverkoop, of als ze een 25% kortings actie hebben.

Mijn rijbroek van de EJ (eigen merk, model Bari) begon direct na de eerste keer dat ik hem gebruikte te pillen, die is aan de onderkant en binnenkant van de benen inmiddels erg lelijk geworden. Misschien dat dat met andere modellen van de EJ anders is, maar de Bari zou ik niet snel aanraden! Hij is met zijn 35 euro niet duur, maar ik verwacht niet dat hij lang mee zal gaan :)

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-15 21:00

Telpeva schreef:
san4nie schreef:

Mijn rijbroek van de EJ (eigen merk, model Bari) begon direct na de eerste keer dat ik hem gebruikte te pillen, die is aan de onderkant en binnenkant van de benen inmiddels erg lelijk geworden. Misschien dat dat met andere modellen van de EJ anders is, maar de Bari zou ik niet snel aanraden! Hij is met zijn 35 euro niet duur, maar ik verwacht niet dat hij lang mee zal gaan :)

Bedankt voor de tip!

Heeft ej ook wel eens korting in de winkel of alleen Online? Heb namelijk geen idee wat voor een maat ik moet hebben.

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 21:06

Die van mij heeft een lederen zitvlak, misschien dat dat nog verschil maakt? Heb hem gekocht toen de winkel in gronigen open ging. Zal eens even kijken welk model het is.

Ook in de winkel hebben ze kortings acties hoor.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 21:07

Jahoor ook in de winkel, je zou alleen even moeten kijken per actie of dat ook in de winkel geldt denk ik. Maar ik ben wel eens in de filialen geweest, en toen lagen in de winkel ook folders met korting e.d. :j Bijvoorbeeld kortingsbonnen van 20% op een rijbroek, 10% op een artikel naar keuze, enzovoorts!

san4nie: mijne is een goedkopere met een stoffen zitvlak, misschien is dat inderdaad al een flink verschil :j

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 21:10

Ben zelf erg te spreken over Mondoni (van Divoza), heb wel alleen met (kunst)lederen zitvlak.
Ook ben ik helemaal verliefd op mijn BR rijbroek, zit zooo lekker. Ook bij Divoza gekocht.

Petra109

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 19:50

Ik heb er een van covalliero, vind het een erg fijne broek. Destijds heb ik hem via agradi.nl gekocht met stickerkorting, volgens mij hebben ze nu weer een actie :-)

Marley24

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 13:23

ik bestel wel eens spullen op de site horze.nl erg fijne site altijd een snelle levering gehad en verschillende prijsklasse.
Ik heb daar twee rijboeken vandaan waar ik nu al 4 jaar mee doe...

Brechtjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 13:24

Agradi is een fijne webshop met goede merken. Nu is er ook heel veel sale en 30% korting naar keuze. :)

chazzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 13:28

EJ heeft nu 25% korting

paardenstuff

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 15:30

decathlon misschien

NMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 17:33

Hier ook Mondoni van divoza.

Ilona_Mambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 17:37

Decathlon, heb er een paar jaar mee gedaan. Mondoni is ook goed idd

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 17:41

Timster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 17:05

Ik heb er op dit moment 1 van la valencio . Die zit erg comfortabel, ik heb hem al een jaar en langzamerhand begint die wel wat doffer van kleur te worden. Maar voorderest prima broek!

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-15 17:30

Ik heb als tussen oplossing even een broek van 15euro gekocht en dan ga ik nu op m'n gemak op zoek naar een goede broek. K moet maar eens langs de en of divoza. Bedankt voor De tips!

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 17:34

Ik heb ook Decathlon broeken gehad, maar ik vond ze veel te 'stretchy'. :=
Ik reed er zo'n 3 à 4 keer in de week mee, en na een maand of 3 waren ze al behoorlijk uitgelubberd.

Nu heb ik een Eurostar rijbroek en die zit echt geweldig. Betaalbaar, tsja.. Is maar net wat je duur vindt voor wat je ervoor terug krijgt.
De mijne kostte destijds €169 maar als ik kijk naar de kwaliteit, was dat bedrag het meer dan waard. :j

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 22:47

Ik heb een paar maanden terug 2 rijbroeken van premiere gehaald. Verwachte voor de prijs van 38€ het stuk er niets van maar ze zijn echt heel fijn! Leuke jeans stof(heb een blauwe en zwarte jeans stof) en fijne strech, ze zijn niet dun en nu al een goed aantal keren gewassen en blijven mooi.
Ik verwacht niet dat ze net als mijn pikeur broeken jaren meegaan maar tot nu toe houden ze zich uitstekend.
Ik heb gebruik ze trouwens veel. Loop er dagelijks in en rij 1 tot 3 paarden per dag.

Ik heb deze trouwens: http://www.agradi.nl/rijbroek-aster-dames-denim-36.htm

Ruitersporth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 09:54

_kimm schreef:
Ik heb als tussen oplossing even een broek van 15euro gekocht en dan ga ik nu op m'n gemak op zoek naar een goede broek. K moet maar eens langs de en of divoza. Bedankt voor De tips!

Zoek je nog naar een bepaald merk?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 09:58

Decathlon!

roxx2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 16:46

Epplejeck heeft goede rijbroeken. Welliswaar niet altijd even goedkoop (sommigen zijn €60, andere over de €100) maar naar mijn mening zijn de echt goedkope rijbroeken van (veel) mindere kwaliteit. Door deze mindere kwaliteit zullen ze dus ook sneller kapot gaan en ben je uiteindelijk dus waarschijnlijk ook duurder uit.