ik loop eigelijk een beetje vast..... mijn pony is echt een schatje... als ik aan kom dan komt ie altijd naar me toe. Maar als ik bij hem ben dan heeft ie zijn oren in zijn nek (niet gemeen bedoeld). Hij doet dit altijd totdat ik een keer weg loop. Dan doet ie zijn oortjes naar voren. Ik heb eigelijk geen afwisseling tijdens de training. Ik heb geen spring materiaal. Ik mag niet alleen naar buiten aangezien het 3 kwartier stappen is tot het bos. Ik heb verder geen stalgenootjes die buitenrijden. 1 is enorm bang. 1 mag niet van haar ouders en 1 die komt bijna nooit. Ik heb een tijd vrijheidsdressuur gedaan maar ik merk dat hij hier niet echt vrolijk van word. Hij heeft zijn oren in de nek en word hebberig. Ik beloof met een braaf en een stukje snoep. Met rijden heeft ie wel altijd zijn oren naar voren. Ik heb een tijdje geleden een ander topic geopent over maagzweren. Da komt binnenkort als ik gespaard heb. Hier geliefde geen reacties op!!
wandelen vind ie ook leuk alleen hij word enorm sterk en trok me vandaag mee de beek in

ik wil dol graag mijn vrolijke paard terug! Hebben jullie tips/ adviezen?
Alvast dank