ringsteken of ringrijden

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ponyspijk

ringsteken of ringrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-15 12:21

Ik ben op zoek naar een stellage om ring te steken.
Het is voor onze opendag op 11 april .We willen dit graag met onze eigen pony's in de bak doen.
Wie weet waar ik zoiets kan huren.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 22:41

Wij hebben ze ooit zelf gemaakt voor onze ruiters. Een rondje met steel gefiguurzaagd en dat omwikkeld met gekleurde tape. Van een bezemsteel ( koop je voor niet teveel geld bij een bouwmarkt) stekers gemaakt, waarvan het "handvat" ook met tape omwikkeld was. Van die grote postbode elastieken erbij om de ringen aan springstaanders te maken en klaar is je hele pakket. Je moet dan wel staanders hebben, maar verder is het een stuk goedkoper denk ik dan de boel huren en als het leuk is, kan je het ook vaker gebruiken. Ik ga voor je kijken of ik er een plaatje van kan maken...

ponyspijk

Re: ringsteken of ringrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-15 08:59

daar zat ik ook al aan te denken, bedankt voor de inspiratie

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 09:17

Als je het officiëler wil doen staat hier ook nog wel uitleg over hoe en wat: http://forum.trekpaarden.eu/index.php?topic=28815.0 . En anders zou ik google erop loslaten om te zien of het in jouw buurt al georganiseerd wordt en vragen of je het daar eventueel kan huren.

ponyspijk

Re: ringsteken of ringrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-15 11:42

dat had ik al gedaan maar dat is best ver weg of er word niet gereageerd. maakt niet uit we gaan zelf wat knutselen. komt goed, bedankt voor je reactie