Ik heb altijd chaps van Ariat gehad, die vond ik heel fijn, die zijn er alleen niet met lak en ook niet voor vijftig euro
Waar wil je ze voor gebruiken? Ik zou even naar een ruitersportwinkel gaan en gewoon passen, dan weet je ook of je wat stuggere fijner vindt of juist wat soepelere... Qua kwaliteit, wil je ze voor wedstrijden of training? Mijn ervaring is dat soepel kalfsleer fijn is voor trainingen i.v.m. je gevoel maar hardere een chiquere uitstraling hebben op wedstrijd. Misschien wist je dit al hoor, maar dacht, kan beter dit advies geven dan niets zeggen weet namelijk niets over die chaps... Dus mijn advies zou zijn, ga even naar de winkel!
Dankje Veriska! Ik zoek chaps gewoon voor training idd! Puur recreatief en zo af en toe een wedstrijdje. Dus hele dure vind ik dan niet nodig! Ze hoeven ook niet perse met lak te zijn hoor, gewoon leer is ook prima! Misschien inderdaad is langs een winkel dan!
En c_ester, ik heb ongeveer van kuitmaat 38 cm. Heb je ze over of vanwaar dat je ze weg doet?