Mondoni lak minichaps

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

manon_1993

Mondoni lak minichaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-15 18:33

Hallo,

Heeft iemand ervaring met de Mondoni lak minichaps? Daar was ik wel benieuwd naar.
Of de maat over een komt en of ze nog veel uitrekken enzo?

Ik zoek namelijk nog fijne chaps, het liefst met dressuurboog en max € 50,- ongeveer, vandaar de vraag!
Of misschien hebben jullie nog ideeën?

Ik ben benieuwd en alvast bedankt!

Groetjes, Manon

manon_1993

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-15 13:38

Niemand? Mogen ook andere chaps zijn hoor!

Veriska

Re: Mondoni lak minichaps

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 14:06

Ik heb altijd chaps van Ariat gehad, die vond ik heel fijn, die zijn er alleen niet met lak en ook niet voor vijftig euro :(

Waar wil je ze voor gebruiken? Ik zou even naar een ruitersportwinkel gaan en gewoon passen, dan weet je ook of je wat stuggere fijner vindt of juist wat soepelere...
Qua kwaliteit, wil je ze voor wedstrijden of training? Mijn ervaring is dat soepel kalfsleer fijn is voor trainingen i.v.m. je gevoel maar hardere een chiquere uitstraling hebben op wedstrijd.
Misschien wist je dit al hoor, maar dacht, kan beter dit advies geven dan niets zeggen :P weet namelijk niets over die chaps...
Dus mijn advies zou zijn, ga even naar de winkel!

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 14:09

welke kuitmaat heb je manon?

Ik heb nog leren derby chaps liggen die er goed uitzien en voor een klein prijsje weg mogen:)

manon_1993

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-15 14:13

Dankje Veriska! Ik zoek chaps gewoon voor training idd! Puur recreatief en zo af en toe een wedstrijdje. Dus hele dure vind ik dan niet nodig! Ze hoeven ook niet perse met lak te zijn hoor, gewoon leer is ook prima! :) Misschien inderdaad is langs een winkel dan!

En c_ester, ik heb ongeveer van kuitmaat 38 cm. Heb je ze over of vanwaar dat je ze weg doet?