Leren rijlaarzen...

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DearDarling

Leren rijlaarzen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-15 20:49

Lieve bokkers,

Ik ben opzoek naar ECHT fijne leren rijlaarzen, ik heb een kleine voetmaat en redelijke brede kuiten dus ze moeten aangepast kunnen worden.
Prijs is geen punt. Ik wil absoluut GEEN de Niro's meer, die vindt ik echt verschikkelijk :')
De laarzen zijn voor wekelijks gebruik en ik moet er goed op kunnen lopen daar ik meerdere paarden rij op wedstrijd en dus de hele dag erop loop.
Ik heb al rond gezocht op bokt naar soortgelijke topic's maar daar zoekt iedereen betaalbare/goedekope rijlaarzen.
Ik wil best wat investeren :j

Brand los!

DonDon

Re: Leren rijlaarzen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 20:54

Stivaleria Secchiari te koop bij riders house. Deze kwam ik tegen bij Indoor brabant, hele mooie laarzen!

DearDarling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-15 21:23

Ik heb ze ook gezien inderdaad, een vriendin van me heeft ze daar nu besteld.
Wacht even haar reactie af als ze er een paar keer mee heeft gereden. Iemand ervaring met Parlanti?

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 21:24

DearDarling schreef:
Ik heb ze ook gezien inderdaad, een vriendin van me heeft ze daar nu besteld.
Wacht even haar reactie af als ze er een paar keer mee heeft gereden. Iemand ervaring met Parlanti?

Dat zou ik dan ook wel willen weten. Ik wilde er langs gaan om alles op te meten. Maar vraag me af hoe de kwaliteit is enz.

Oblivion

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 12:47

Mondoni!

anneeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 12:57

petrie of derby

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 13:01

mountain horse supreme high riders. Heb ik een paar jaar geleden in Engeland gekocht en dat zijn net slofjes. Geen idee of ze nog bestaan, maar ik zou ze zo weer kopen en als ze er in het bruin waren geweest had ik nu twee paar.

/add/
nu dus wel in het bruin
http://www.agradi.nl/mountain-horse-laa ... tAod9kEALA

Ik heb sinds december ook een paar Ariats, die fijn zitten en goed lopen. Type weet ik zo niet uit mijn hoofd. Waren niet extreem duur.

DearDarling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-15 15:21

Lielle schreef:
mountain horse supreme high riders. Heb ik een paar jaar geleden in Engeland gekocht en dat zijn net slofjes. Geen idee of ze nog bestaan, maar ik zou ze zo weer kopen en als ze er in het bruin waren geweest had ik nu twee paar.

/add/
nu dus wel in het bruin

Ik heb sinds december ook een paar Ariats, die fijn zitten en goed lopen. Type weet ik zo niet uit mijn hoofd. Waren niet extreem duur.

Die mountain horse zien er goed uit inderdaad! Slijten ze snel?

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 15:24

Parlanti rijlaarzen, voor mij zelf nog een droom maar ik heb er heel veel goede dingen over gehoord. Wel flink prijzig, volgens mij heb je voor 800 euro een standaard op maat gemaakte laars.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 15:32

de mijne heb ik nu zes jaar, en zien er nog super uit. Ik moet er wel bijzeggen dat ik ze afwissel met een ander paar, dus niet dagelijks gebruik. Aan de andere kant, ik ben er zeker niet zuinig op. Enge probleempje is dat de druksluiting (bovenaan) nu bij de linkerlaars lam is, maar dat kan de schoen maker zo oplossen.

Moonlight17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 15:37

heb dan wel een normale voet maat, maar wat dikkere kuiten dan normaal en ik kan me net mijn ariats bromonts h2o krijgen. Ben er wel zuinig op en rij maar 3x in de week. Maar de verhalen zeggen dat ze super zijn qua kwaliteit.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 15:39

Petrie!
Ik heb Petrie's die op maat zijn gemaakt (zijn al 15 jaar oud) en heb ze van iemand gekregen. Na 15 jaar zijn ze nog perfect!

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 15:44

Ik heb voetmaat 35 kuitmaat 32 en hoogte 45 volgens mij :P

NaomixZanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 11:30

ik heb nu laarzen van de ej en dan de croco leer laarzen zijn onder de 200 euro vind ze zelf heel fijn en opzich goeie kwaliteit! Ga van de zomer op maat gemaakte laarzen kopen van derby

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 11:35

Mountain horse zijn super (heb classic highroder bij ooteman gekocht)

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 17:02

DearDarling schreef:
Lielle schreef:

/add/
nu dus wel in het bruin

Die mountain horse zien er goed uit inderdaad! Slijten ze snel?

Ik heb deze ook, inmiddels al een jaar of zes. Dit jaar bij beiden de rits vervangen, verder zijn ze nog prima. Inderdaad net sloffen, ze zitten zo lekker!

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 17:12

Ariat Contour Field gaat tot kuitmaat 42.

Nikita_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 14:26

Ik heb de Petrie Leeds vandaag gekocht. Ik heb een smalle voet/enkel en stevige kuiten en deze zit als gegoten! Net boven de 400 euro maar dan heb Je ook wat. :D Er zit een elastische rits op, wat ook wel prettig is als je stevige kuiten hebt.