tips gezocht paardrijden in Engeland

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SantaCruz

tips gezocht paardrijden in Engeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-15 20:00

Hoi is er iemand op bokt die in Engeland heeft paardgereden? Ik ben benieuwd naar ervaringen en tips. We zijn ons aan het oriënteren.

We hebben ook een zoon van 6 jaar. Zou fijn zijn als hij wel een keer kon ponyrijden en mee kon met een tocht of waar hij kan spelen met andere kinderen.

Reacties zijn welkom :j

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 08:54

SantaCruz schreef:
Hoi is er iemand op bokt die in Engeland heeft paardgereden? Ik ben benieuwd naar ervaringen en tips. We zijn ons aan het oriënteren.

We hebben ook een zoon van 6 jaar. Zou fijn zijn als hij wel een keer kon ponyrijden en mee kon met een tocht of waar hij kan spelen met andere kinderen.

Reacties zijn welkom :j

Waar wil je heen? Hoe wil je reizen? Wat verwacht je van de ritten?

Roept u maar, 15+ jaren paardenvakantie-ervaring in GB.

Mareintje

Re: tips gezocht paardrijden in Engeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 09:12

Ik heb een ontzettend goede paardrijvakantie gedaan via Trailfinders. Volgens mij doen ze ook 'losse arrangementen'. Super verzorgd en fijn om te weten dat alles gecontroleerd en veilig is. Dat vind ik in het buitenland moeilijk om zelf in te schatten...

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 09:56

Mareintje schreef:
Ik heb een ontzettend goede paardrijvakantie gedaan via Trailfinders. Volgens mij doen ze ook 'losse arrangementen'. Super verzorgd en fijn om te weten dat alles gecontroleerd en veilig is. Dat vind ik in het buitenland moeilijk om zelf in te schatten...

De wetgeving in GB is daarover in ieder geval een heel stuk strenger dan in NL.
In die context kun je rustig boeken, toko's voldoen aan de regels. In al die jaren eigenlijk nooit rare dingen meegemaakt.