Wij hebben geen bijkeuken en ik ben bang dat mijn rijlaarzen stuk gaan in een koude schuur. Daarom staan mijn leren en mijn zoon z'n kunstleren laarzen nu in de hal. Maar de hele hal ruikt naar paard en ik heb ze vandaag nog niet schoongemaakt en nu ruikt het naar mest:-( Maar die lucht kan ook van onze jassen afkomen, we mesten ook stallen uit en die lucht trekt in de jassen
Mijn vriend vind dat niet zo tof en ik eerlijk gezegd vandaag ook niet.
Waar bewaren jullie je paardenjas en rijlaarzen? En overige toebehoren (cap, protector etc) In een koude schuur of elders?
Ik ben benieuwd, ik zoek nu naar een oplossing en denk aan geurdingen in het stopcontact of toch alle paardenspullen in de tuinschuu
*kuch Achter in mijn auto. Mijn jas hangt in de bijkeuken en de rest ligt op stal.
SkyMarian
Geplaatst: 18-03-15 17:56
Laarzen en overige toebehoren staan in de zadelkamer op stal. Had ze ook altijd thuis, maar ze nemen zoveel plek in en onze hal is er 1 in de categorie klein. Op stal gaat prima.
Laarzen en cap ook achterin de auto (tot grote ergernis van mijn moeder die ook soms met de auto weg moet) en mijn jas en schoenen in de garage!
dyoka
Geplaatst: 18-03-15 17:59
Gewoon in de schuur, rijlaarzen in de officiële doos waarin ik ze gekocht heb maar als je bang bent voor beschadigingen kun je die natuurlijk ook in een laarzentas doen.
DemiSisa
Geplaatst: 18-03-15 18:00
Gewoon in de schuur, cap, jas en rijlaarzen
Tammy_
Geplaatst: 18-03-15 18:01
mijn rijlaarzen houd ik in mijn zadelkast op stal, mijn paardenjas, laarzen en jodphurs leg ik in de schuur.
Is je schuur waterdicht ? Hier gaat t prima in de schuur.
Maar mn ouders schuur was zo lek als een zeef en dat heeft me idd wel wat laarzen gekost
Catoohh
Geplaatst: 18-03-15 20:25
M'n cap en bodyprotector laat ik altijd in de kast op stal liggen en m'n laarzen en jassen liggen in de garage. Ik heb daar een soort van m'n eigen (dump) hoekje van gemaakt.
Je kunt je laarzen denk ik gewoon in de koude schuur leggen. Als je ze gewoon goed onderhoud dan is er niks aan't handje. Misschien een laarzentas om ze wat beter te beschermen een optie?
prugelpiet
Geplaatst: 18-03-15 20:25
Buiten....
Ik maak ze nooit schoon en modderschoenen worden binnen niet geaccepteerd
vuurneon
Geplaatst: 18-03-15 20:27
In de berging koud is niet erg, alleen mijn voeten vinden het wat minder Berging is gewoon geïsoleerd (vriest niet, maar is wel gewoon koud) en is niet vochtig. Geur? Ik ruik niets. De koud heeft voordelen.
Al mijn gewone schoenen staan ook in de berging en blijven gewoon prima hoor
Rijlaarzen in de zadel kamer. Jas en stallaarzen in de schuur zit aan het huis vast.
Risje1988
Geplaatst: 18-03-15 20:35
Gewoon in de hal, waardoor iedereen binnenkomt had er ook n tijdje n zadel staan En een paar in de auto voor het geval dat.. En verder Zet ik ze neer waar het mij uitkomt lol
In de zadelkamer, met twee lege wijnflessen erin als spanners. Nooit kreukels op de enkels
Aranel
Geplaatst: 18-03-15 21:01
In de schuur, die zit bij ons bij de voordeur aan het huis vast Mijn jas hangt daar ook. Mijn paard staat gestald bij een melkveehouderij en die koeienlucht wil ik niet in huis