Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Vrachtwagen schreef:Ik weet niet zo goed wat mijn punt nou is maar ik moet het even kwijt omdat ik het jammer vind voor hem dat ik hem bij zijn beste vriend weg heb gehaald en nu lijkt hij wel helemaal opnieuw te moeten beginnen met vrienden maken.
Goof schreef:Vrachtwagen schreef:Ik weet niet zo goed wat mijn punt nou is maar ik moet het even kwijt omdat ik het jammer vind voor hem dat ik hem bij zijn beste vriend weg heb gehaald en nu lijkt hij wel helemaal opnieuw te moeten beginnen met vrienden maken.
Het zijn geen kinderen die na een verhuizing weer nieuwe vrienden moeten zoeken he![]()
Hij is een paard, hij heeft sociale contacten en het is heel normaal om in een nieuwe groep onderdanig te zijn en je plek te vinden. Hij overleeft het vast wel.

Want zo hoort het ook en dat geeft rust tussen paarden. Hij heeft wel eens met een ander dominant paard gestaan en geloof mij... Dat wil je niet
Vrachtwagen schreef:Nee hiervoor stond hij of in een grote groep (maar altijd met zijn beste vriend) of met 1 ander paard (beste vriendje)
Ik voel me gewoon erg schuldig omdat ik zie dat de interactie gewoon anders is dan dat het was op mijn vorige stal, een stuk harder zeg maar.
Hij is zo ontzettend onderdanig als er 1 al van een afstandje ze oren in zijn nek legt is voor hem voldoende, Gelukkig staan ze wel op een paddock van 25x10 met 3 voerplekken en genoeg uitwijkruimte maar toch als ik zag hoe hij was met zijn maatje... gewoon heel anders
Heb je gelijk in, zo kan het ook inderdaad. Ook meegemaakt, was echt niet leuk 
. idd. Nu ik nog wennen.