Petrie melbourne

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

milou_amor

Petrie melbourne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-15 17:31

Hoi allemaal,
Ik ben opzoek naar nieuwe rijlaarzen. Ik vind de petrie melbourne laarzen heel mooi, maar wil eerst weten of ze geod zijn. Zouden jullie je ervaringen met petrie rijlaarzen willen laten weten? Alvast bedankt :)

leonie87

Re: Petrie melbourne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 17:34

ik heb al 13 jaar petries en ben er dolgelukkig mee! Nu al 4 jaar de leeds en ze zijn nog als nieuw! Als je het mij vraagt, geen beter merk te vinden :D

milou_amor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-15 17:41

leonie87 schreef:
ik heb al 13 jaar petries en ben er dolgelukkig mee! Nu al 4 jaar de leeds en ze zijn nog als nieuw! Als je het mij vraagt, geen beter merk te vinden :D

Ohh mooi dus het is een goed merk :)

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 17:47

Wel waar een product is, zijn meningen en er zijn ook zeker negatievelingen te vinden over dit merk vermoed ik. Maar ik ben er echt dol op.
Mijn leeds heb ik nu 1 x de rist vervangen na 3 jaar. Zaten meteen perfect (maatwerk dat wel) en ik kan er echt de hele dag op rondlopen zonder problemen.
Ik draag ze bv in het topic uit mijn onderschrift, ziet er nog super uit toch? (voor zover goed zichtbaar dan)

milou_amor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-15 17:50

leonie87 schreef:
Wel waar een product is, zijn meningen en er zijn ook zeker negatievelingen te vinden over dit merk vermoed ik. Maar ik ben er echt dol op.
Mijn leeds heb ik nu 1 x de rist vervangen na 3 jaar. Zaten meteen perfect (maatwerk dat wel) en ik kan er echt de hele dag op rondlopen zonder problemen.
Ik draag ze bv in het topic uit mijn onderschrift, ziet er nog super uit toch? (voor zover goed zichtbaar dan)

Ja ik vond de laarzen van petrie er ook al mooi uitzien!

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 17:54

Ja ik vind ze prachtig haha. Maar ja ik ben rasechte fan ;)

Veriska

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 22:31

Ze zijn supermooi idd!
Ik heb ze alleen vandaag gepast en ik vind dat het heel stug leer is...
Nu ben ik misschien een beetje ''verwend'' want ik ben altijd chaps gewend en die sluiten natuurlijk heel mooi aan en geven je veel bewegingsvrijheid.
Bij deze laarzen had ik het gevoel dat het leer zo stug was dat de laars een beetje te ruim zat aan de voorkant.
Ze waren inderdaad wel heel erg mooi maar ik zou ze zeker even passen.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 10:21

De leeds zijn van kalfsleer en super zacht. Rundleer is altijd een stuk stugger en als ze niet op maat gemaakt zijn zal het nooit perfect aansluiten overal. Maar het geeft wel veel meer steun en comfort NA het inlopen