[PG] Albero FL (Manchego xHungara), 3/4 jarige (bruine?) PRE

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

J0anieke

[PG] Albero FL (Manchego xHungara), 3/4 jarige (bruine?) PRE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-15 16:54

Hallo bokkers,

Ik ben op zoek naar Albero (spreekt uit als Alwero). Ras: PRE (Andalusier).

Albero is gefokt bij Finca Linda in Lieren/Beekbergen nabij Apeldoorn.
Hij is rond de zomer van 2012 als jaarling verkocht en verplaatst naar ergens in Noord-Holland samen met een andere merrie genaamd Andalusa FL (zelfde leeftijd Romero x Virinia). Hier is hij gecastreerd, hoe oud hij was weet ik niet.

In de winter / voorjaar van 2013/2014 is hij weer te koop gezet op (o.a.?) marktplaats. Ik heb hier de foto's helaas niet meer van.

Foto als veulen, samen met zijn halfzus Alana (Alana links, Albero rechts).
Afbeelding

Informatie van ANCCE:
Afbeelding

Ik ben opzoek naar Albero omdat hij het halfbroertje is van mijn merrie, Alana. Ze hebben dezelfde vader. Als veulen heb ik via hem interactie kunnen krijgen met Alana, want ze was een stuk schichtiger dan hem. Albero was altijd een enorme knuffel en ik zou graag willen weten hoe het met hem gaat.

Hopelijk kan iemand me hier helpen!

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-16 17:45

Update:

Op 5 december kreeg ik plots een vriendenverzoek van een onbekende op facebook. Normaliter verwijder ik deze vriendenverzoeken meteen, maar ik was toch wel nieuwsgierig om eerst even op het profiel te kijken..

En daar vond ik hem. Er stond 'Albero' bij een wat ouder paard en ik heb toen een pb gestuurd naar de vrouw..

En het was hem! De huidige eigenaresse had me via dit bericht op bokt gevonden en we hebben die dag 45 minuten aan de telefoon gehangen en vandaag ben ik dan eindelijk een keer wezen kijken...

Hij staat nu op een heerlijke rustige stal met 2 andere paarden, en alles gaat heerlijk rustig... Een perfecte plek!

De huidige eigenaresse vertelde me dat hij van de 2e eigenaar naar een handelaar is gegaan om daar weer beleerd te worden voor de kar, hier was echter niks van gekomen. Hij heeft daar een ruim jaar gestaan. De huidige eigenaresse kende de handelaar en zo doende is het op gang gekomen... Ik ben blij dat hij nu eindelijk op een rustige vaste plek staat waar hij de aandacht krijgt die hij verdient!

Afbeelding