uni side (unique) draver gezocht

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lisa31

uni side (unique) draver gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-15 15:55

Ik hoop dat iemand mij kan helpen ik zoek al heel lang naar mijn oude draver uni side, ik zag op dit forum dat Wish haar heeft maar ook te koop heeft gezet, ze zal nu bijna 13 jaar zijn ze is 1.60 hoog en heet nu unique op haar paspoort staat uni side

Weet iemand waar ze nu is ik zou zo graag willen weten hoe het met haar gaat of zelfs nog terug kopen als dit een optie is
dit is de link naar de advertentie van toen dit is in 2013 geweest, ook moet ik erbij zeggen dat uni wel een probleem heeft aan haar benen wat bij mij via rontgen bekend is geworden

http://www.bokt.nl/markt/ad/167634/uniq ... 1-jaar-160

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: uni side (unique) draver gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 16:18

Ik heb dit topic moeten sluiten omdat het niet voldoet aan de regels die gelden op OV.
•Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld:
* [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie.
* [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.