Enquête HAS Hogeschool over oprichting Paardenhotel

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rakjetakje

Enquête HAS Hogeschool over oprichting Paardenhotel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-15 13:00

Hoi!

Wij zijn 4 studenten aan de HAS Hogeschool die Dier- en Veehouderij studeren. Voor ons project moeten we een marktonderzoek doen naar de vraag naar een paardenhotel in Noord-Brabant. Hiervoor hebben we een enquête opgesteld. Deze duurt maar enkele minuutjes om in te vullen.

Wij hopen dat jullie ons kunnen helpen door het invullen van de enquête. Delen is natuurlijk altijd toegestaan!

Reacties of tips horen we natuurlijk ook graag!

Alvast bedankt!

Door op onderstaande link te klikken, open je de enquête.
http://www.thesistools.com/projectmarktonderzoek

Corelli

Re: Enquête HAS Hogeschool over oprichting Paardenhotel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 07:12

Ingevuld!

Rakjetakje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-15 10:42

Super bedankt!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 11:18

Zijn nogal wat dingen die ook wel fijn zijn om te weten, om te kunnen bepalen of mensen er interesse in hebben. Ik zou revalidatie en opfok niet snel linken aan een hotel, maar vind het bijvoorbeeld wel handig om te weten of er een buiten/binnen bak is, of je les kan krijgen, of je makkelijk in het bos komt en of er leuke routes zijn. Vooral dat laatste is erg belangrijk vind ik, als je er niet fijn kunt buiten rijden of eerst 20 minuten langs een weg moet stappen voor je in een bos bent zou ik er niet heen gaan.

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 13:59

Ik heb hem ingevuld :)

MissNibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 11:07

Ik heb hem ook ingevuld, succes met het onderzoek!

Silly_Woman

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 11:14

SusanH schreef:
Zijn nogal wat dingen die ook wel fijn zijn om te weten, om te kunnen bepalen of mensen er interesse in hebben. Ik zou revalidatie en opfok niet snel linken aan een hotel, maar vind het bijvoorbeeld wel handig om te weten of er een buiten/binnen bak is, of je les kan krijgen, of je makkelijk in het bos komt en of er leuke routes zijn. Vooral dat laatste is erg belangrijk vind ik, als je er niet fijn kunt buiten rijden of eerst 20 minuten langs een weg moet stappen voor je in een bos bent zou ik er niet heen gaan.

Hier ben ik het mee eens, ook de vraag of er een optie is voor 24/7 buiten staan. Dat is tegenwoordig toch al veel meer "gewoon"

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 11:18

Ingevuld!

Rakjetakje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-15 11:11

Silly_Woman schreef:
SusanH schreef:

Hier ben ik het mee eens, ook de vraag of er een optie is voor 24/7 buiten staan. Dat is tegenwoordig toch al veel meer "gewoon"

Bedankt voor het meedenken! Het zijn inderdaad tekortkomingen in de enquête die we niet over het hoofd hadden mogen zien. We zullen het meenemen in onze discussie!

Om nog kort antwoord te geven op een aantal van je vragen: de revalidatie of opfok zijn bedoelt als nevenactiviteiten omdat we verwachten dat er in het laagseizoen, dus in de koude wintermaanden, veel lagere bezetting is. Verder is er een buitenbak aanwezig en er loopt een ruiterroute achter langs het bedrijf dat verbonden is aan kilometers lange ruiterroutes. Diensten zoals lesgeven en dergelijke zullen later bekeken worden in een eventueel vervolgonderzoek.

Bedankt voor het invullen!