Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

SusanH schreef:Zijn nogal wat dingen die ook wel fijn zijn om te weten, om te kunnen bepalen of mensen er interesse in hebben. Ik zou revalidatie en opfok niet snel linken aan een hotel, maar vind het bijvoorbeeld wel handig om te weten of er een buiten/binnen bak is, of je les kan krijgen, of je makkelijk in het bos komt en of er leuke routes zijn. Vooral dat laatste is erg belangrijk vind ik, als je er niet fijn kunt buiten rijden of eerst 20 minuten langs een weg moet stappen voor je in een bos bent zou ik er niet heen gaan.
Silly_Woman schreef:SusanH schreef:Zijn nogal wat dingen die ook wel fijn zijn om te weten, om te kunnen bepalen of mensen er interesse in hebben. Ik zou revalidatie en opfok niet snel linken aan een hotel, maar vind het bijvoorbeeld wel handig om te weten of er een buiten/binnen bak is, of je les kan krijgen, of je makkelijk in het bos komt en of er leuke routes zijn. Vooral dat laatste is erg belangrijk vind ik, als je er niet fijn kunt buiten rijden of eerst 20 minuten langs een weg moet stappen voor je in een bos bent zou ik er niet heen gaan.
Hier ben ik het mee eens, ook de vraag of er een optie is voor 24/7 buiten staan. Dat is tegenwoordig toch al veel meer "gewoon"