routes rijden via gps systeem

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tinker_sally

routes rijden via gps systeem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-15 22:45

Ik ben aan het rondkijken voor een gps systeem op me menwagen om in nieuwe gebieden via dat routes te rijden.
Zo gaan we in oktober naar laag soeren waar ik niet bekend ben en mijn richtinggevoel is niet heel erg goed.
Ik wil de gps alleen gebruiken om vooraf uitgezette routes op mijn laptop via de gps te rijden.
Ik heb in gedachten dat je dan een lijn ziet wat je route is met een pijltje waar je heen moet en een markering wat ik voorstel. Dat ik weet wanneer welke afslag moet pakken. En niet steeds op een papier hoef te kijken.
Kilometers en snelheden hoeven niet daar heb ik een kilometerteller voor.
Ook wil ik niets op mijn telefoon hiervoor hebben. Wil niet halverwege ergens met een lege batterij staan.
Bestaat er een gps systeem die dit kan en niet te duur is? Tot rond de 200,--

Alvaron

Re: routes rijden via gps systeem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 22:56

Geen idee wat betreft welk GPS systeem aan jouw wensen voldoet, maar houd er wel rekening mee dat de ontvangst onder (dicht) bladerdak op zijn best slecht is. Vaak heb je helemaal geen ontvangst. Sowieso zou ik altijd je kaarten meenemen.
Maar de ruiter- en menpaden daar zijn vrij goed aangegeven en zitten niet zo vreselijk ingewikkeld in elkaar.

Yvette01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 12:11

Hallo Tinker Sally,

Je kunt e.e.a. nalezen op de vraagbaak van onze website.

http://www.ruiterenenmennen.nl/vraagbaak.php?nav=64 Even GPS intikken bij de zoekfunctie.

Alle routes die je via de ruiter-en menrouteplanner maakt (gebruik en registratie is geheel gratis) , kun je ook downloaden voor GPS.

Op de website van Waypoint vind je een ruime keuze aan GPS-apparatuur. Zij kunnen je ook uitgebreid
informeren welk toestel het beste aan je wensen voldoet. Je kunt bij aankoop eventueel ook nog een cursus volgen. http://www.gps.nl/gps_produkten.html

Hopelijk heb je hier wat aan.

Vriendelijke groet,
Yvette