Gezocht: zwarte mini-shet van ong 12-13 jaar ('s-Gravendeel)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anouska

Gezocht: zwarte mini-shet van ong 12-13 jaar ('s-Gravendeel)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-15 21:36

Ik heb jaren geleden (volgens mij in 2003, maar kan ook 2002 zijn geweest) een zwart mini-shet veulentje (hengstje) gekocht op de paardenmarkt in Voorschoten. Deze heb ik een maandje later (augustus) weg gegeven aan een meisje uit 's-Gavendeel. Ik weet niet meer hoe ze heet, maar leek op Gaya of Goya. Ze kwam hem in Wassenaar op een boederij ophalen, volgens mij met haar vader en misschien ook haar moeder, in een rode pick-up. Hij heette toen Semmie en zij kon door knie-problemen niet meer rijden, dus als hij oud genoeg was zou ze hem in gaan spannen. Hij was toen een half jaartje ongeveer, dus zal nu een jaar of 12-13 zijn als hij nog leeft. Ze hadden ook land waar ze woonden vertelde ze.

Ik ben heel erg benieuwd hoe het met hem gaat nu en hoe hij er nu uit ziet, dus als iemand dit herkent of denkt te weten wie dat meisje is, hoor ik het heel graag!

Groetjes Anouska

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Gezocht: zwarte mini-shet van ong 12-13 jaar ('s-Gravendeel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 21:59

Ik heb dit topic moeten sluiten omdat het niet voldoet aan de regels die gelden op OV.
•Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld:
* [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie.
* [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.