arabische ruin/hengst met stamboek naam Baiji gezocht

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Szawita

arabische ruin/hengst met stamboek naam Baiji gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-15 14:19

Ik ben op zoek naar Baiji (stamboeknaam), een bruine Arabische hengt/ruin uit Pobeditel x Barrikada, geboren in 2004. Hij is op 3,5 jarige leeftijd (ergens okt 2007) verkocht aan een Mej van de(r) Wal die destijds (of nog steeds) in Den Haag woonde. In 2007 ten tijde van de verkoop werd ze geschat als rond de 20. Mogelijk heeft Baiji een andere roepnaam gekregen.

Waarom ik hem zoek: omdat mijn arabier Baytal de eerste 3,5 jaar van zijn leven met zijn halfbroer Baiji samen gestoeid en geravot heeft, en hem soms zelfs heeft beschermd. Ik zoek nu een arabier die samen met Baytal de rest van zijn leven hier bij mij aan huis kan staan. En hoe leuk zou het zijn als dat Baiji kan zijn. Op de foto's zie je Baiji samen met Baytal toen ze nog bij hun fokker, Anthony Wolters, stonden. Misschien staat hij nu ergens waar hij het super naar zijn zin heeft en wil men hem voor geen goud missen. Dan zou ik dat ook graag weten, dan hoef ik immers niet verder te zoeken.

Dus wie o wie kan me in contact brengen met Mej van der Wal of zijn eventuele latere eigenaar, of weet zelfs waar Baiji nu is?

Beloning voor de “gouden tip” (omdat beloningen altijd leuk zijn): een lekkere taart.
Laatst bijgewerkt door Szawita op 06-03-15 14:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Szawita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-15 14:19

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: arabische ruin/hengst met stamboek naam Baiji gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 17:28

Ik heb dit topic moeten sluiten omdat het niet voldoet aan de regels die gelden op OV.
•Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld:
* [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie.
* [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.