regels omtrent startgeld bij plaatsing op de wachtlijst

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

larabo

regels omtrent startgeld bij plaatsing op de wachtlijst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-15 00:44

Hallo,

Ik heb een vraag over startgeld, sluitingsdata en wachtlijst waar ik in het knhs dressuurreglement geen antwoord op kan vinden.

ik had mij ingeschreven voor een wedstrijd volgende week zaterdag. De vereniging had een deelnemerslijst geplaatst waar ik niet op stond. mijn inschrijving had ik 23 maart al gemaild, maar geen reactie op gekregen. Ik heb de vereniging nogmaals gemaild, met de vraag of de inschrijving is aangekomen. Daar kreeg ik vandaag de reactie op dat het klopte dat ik niet op de deelnemerslijst sta maar op de wachtlijst. Echter heeft de vereniging geen wachtlijst geplaatst of mij per mail verteld op welke plek ik op de wachtlijst sta. Ook kan in geen sluitingsdatum van de wedstrijd meer terugvinden op startlijsten.
Nu heb ik de mogelijkheid om mij voor een andere wedstrijd in de schrijven die dag, maar ik kan nergens terug vinden of ik verplichten heb met betrekking op inschrijfgeld zolang ik op de wachtlijst sta of vanaf de wachtlijst na de sluitingdatum alsnog geplaatst wordt.

Ik hoop dat iemand mij hier uitleg over kan geven?

Urielle

Re: regels omtrent startgeld bij plaatsing op de wachtlijst

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 07:09

Je kunt de andere wedstrijd opgeven en de vereniging melden dat je van de wachtlijst kunt zonder bezwaren :j
Wel even opletten of er niet al een startlijst gepubliceerd is waarop jij wel staat als deelnemer, dan moet je namelijk wel starten (of je afmelding betalen)

larabo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-15 15:22

Oke bedankt voor het antwoord!
Nog een andere vraag; Is er een regel die zegt tot wanneer de sluitingsdatum vermeld moet worden? deze vereniging heeft een alleen een aanmeldingslijst gepubliceerd en dus nog geen startlijst. Opgave voor andere klasse is nog mogelijk, maar nergens is terug te vinden wanneer de sluitingsdatum is. Kan zijn dat deze er eerder wel opstond maar dat is dus niet meer terug te vinden...

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 16:08

KNHS site zou het te vinden moeten zijn.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 17:47

Als ze aangeven dat er nog ingeschreven kan worden voor de andere klasses zit het blijkbaar dus niet helemaal vol en staan ze dus wsl nog aanmeldingen toe na de sluitingsdatum.

larabo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-15 21:47

gomir schreef:
Als ze aangeven dat er nog ingeschreven kan worden voor de andere klasses zit het blijkbaar dus niet helemaal vol en staan ze dus wsl nog aanmeldingen toe na de sluitingsdatum.

Dat snap ik ,maar het punt is dat er nergens meer een sluitingsdatum terug te vinden is. Ik heb dus geen idee wanneer de sluitingsdatum is/ was omdat die niet is vermeld op startlijsten of het vraagprogramma.

Ik heb mij inmiddels ingeschreven voor een andere wedstrijd en mij van de wachtlijst laten halen, maar vroeg mij af hoe het zit met de verplichting van het vermelden van een sluitingsdatum. Puur nieuwsgierigheid ;)

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 21:53

Op de KNHS site staat altijd de sluitingsdatum vermeld.
Dus zoek even de wedstrijd op op de KNHS site.

larabo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-15 00:53

Dankje!
Dat wist ik niet, ik kijk eigenlijk nooit naar vraagprogramma's via de knhs.
Handig om te weten, dan zoek ik het daar een volgende keer op!

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 10:52

Onze wedstrijden staan alleen op de knhs site en onze eigen site
We werken niet via startlijsten. nl