Strandrit Ameland, rijstal De Blinkert

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mamajolijn

Strandrit Ameland, rijstal De Blinkert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-15 10:52

Eind maart ga ik een strandrit maken bij Rijstal De Blinkert. Weet iemand hoe de ritten over strand gaan? Rengalop of niet en zijn de paarden nog te besturen of niet? Zou het geschikt zijn voor een eerste strandrit?
Mijn dochter van 10 gaat misschien mee. Zij rijdt inmiddels 4 jaar en volgens haar instructrice heeft ze voldoende balans en vaardigheid om mee te gaan. Maar ik wil mijn dochter een beetje voorbereiden op wat ze kan verwachten.

(ik heb de rit zelf niet georganiseerd en wil de organisatie niet voorbijgaan door de rijstal zelf te bellen).

meisjexx

Re: Strandrit Ameland, rijstal De Blinkert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 10:55

Ik heb daar ook al veel buitenritten gemaakt, de Ritten zijn echt heel leuk! De paarden zijn ook nog wel te besturen :) tuurlijk gaat de ene pony wel wat sneller dan de andere, ik deed altijd een strandrit op Kim, zijn echt super lief en niet super snel, Pieter is ook een leuke pony, daar heeft mijn zusje van 9 gewoon gallop mee gedaan en ging niks mis :)

cadansje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 10:58

Ik heb bij de Blinkert leren paardrijden en eigenlijk alle pony's/paarden die daar staan zijn braaf.
en goed te besturen:)

Simmerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 11:04

Ik heb daar 1 keer meegereden met een grote groep, toen werd de groep gesplitst, de ene in draf Door het water en de andere groep in volle galop over het strand :)

mamajolijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-15 11:06

Bedankt voor jullie reacties! Dan laat ik met een gerust hart mijn dochter voor het eerst mee gaan op een strandrit. :D Ikzelf en mijn oudste dochter rijden ook mee, maar wij zijn strandritten wel gewend.

mamajolijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-15 00:59

Afbeelding

Gisteren gereden en in woord: geweldig!!! Fijne stal, fijne paarden, fijne begeleiding. Heerlijk in een lekker vlotte galop over het strand, maar volledig onder controle. Mijn dochter van 10 heeft genoten!! Judith, bedankt voor de fijne begeleiding. Mijn dochter reed ook op Kim, lekkere wolbaal was ze nu met haar wintervacht.
We komen zeker nog eens terug!! ;) :D