Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

palousa_boy schreef:Het is hier geen -25 geweest, maar ze hebben wel de hele winter buiten gestaan zonder deken, zowel onze koudbloed als onze warmbloed paarden.
Onze oudste hebben we 2 dagen een dekentje gegeven geloof ik maar verder ook niet.
2 jaar geleden stonden 2 van onze warmbloeds gewoon nog op pension dus stonden hoofdzakelijk binnen.
Vanaf januari vorig jaar staan ze hier en hebben we het rustig opgebouwd naar 24/7 buiten.
Ze hebben uit zichzelf veel meer haar aangemaakt als dat ze vorig jaar hadden, dus ze blijven gewoon lekker buiten.
ik heb mijn paarden snacht´s buiten zonder deken als het snacht´s nog 3 graden is.

Bucha schreef:Ontzettend bedankt allemaal!!
We hebben meteen gisterenavond de proef op de som genomen en ze in plaats van binnen te halen, een extra lading hooi te brengen en ze laten staan.. ze waren al voor de opening weg voor manlief zich omgedraaid had..
Ik geloof dat ze jullie meningen en tips allemaal wel erg dankbaar zijn
Vandaag hebben we twee blije grazende pony's in de wei![]()
Superfijn!
riannezweeds: dankjewel! Leuk om ook een zweedse ervaring te horen! Waar in Zweden woon jij?
(Zuid Dalarna) riannezweeds schreef:Bucha schreef:Ontzettend bedankt allemaal!!
We hebben meteen gisterenavond de proef op de som genomen en ze in plaats van binnen te halen, een extra lading hooi te brengen en ze laten staan.. ze waren al voor de opening weg voor manlief zich omgedraaid had..
Ik geloof dat ze jullie meningen en tips allemaal wel erg dankbaar zijn
Vandaag hebben we twee blije grazende pony's in de wei![]()
Superfijn!
riannezweeds: dankjewel! Leuk om ook een zweedse ervaring te horen! Waar in Zweden woon jij?
ik woon in Dalarna(Zuid Dalarna)
Kommun Vansbro!