ouder en kind paardrij vakantie

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

estherpony

ouder en kind paardrij vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-15 19:55

Ik wil heel graag met mijn zoontje van 8 een vakantie hebben omringd met ponys en paarden . Mijn zoontje is 8 en rijdt 1,5 jaar .

Ik heb ook altijd gereden .

Trefwoorden
mooie omgeving
boerderij autenthiek
Gezelligheid
meehelpen
lekker eten
Logeren
Pony's
paarden
misschiem meer ouders met kinderen
begeleiden buitenritten
etc.
nederland
buitenland mag ook.

Haaren11

Re: ouder en kind paardrij vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 19:56

ik volg even. Dit wil ik namelijk ook graag een keer doen met mijn dochter van 8!

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 16:06

El rancho de verano in Drenthe (te een) verzorgd ieder jaar een ouder&kind weekend, vrijdag t/m zondag.
Ben er zelf ook op kamp geweest alleen niet naar het ouder en kind weekend, ze hebben betrouwbare paarden en voor iedereen een paard naar karakter.

Hier kunt u wat meer informatie vinden: http://www.rancho-de-verano.nl/de-ranch/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 16:11

Is http://www.ervemeenderinkboer.nl niet wat voor je? Vlakbij voor jou, maar toch lekker helemaal er uit! Huisje met uitzicht op de kudde in de wei, paarden en ponies genoeg om lekker mee te rijden en te teuten, de vrouw des huizes weet heel prima de weg in de keuken en zorgt elke dag voor een heerlijke hap op tafel, en de sfeer is supergezellig. Ik weet zeker dat jullie je daar allebei in de watten gelegd zullen voelen!
Als je op de site geen arrangement ziet waar je wat mee hebt, bel dan gewoon even, dan wordt er wat voor je op maat gemaakt ;)

Edit: in je profiel zit een tikfout in de link naar je website. Er staat ewww ipv www.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-03-15 16:14, in het totaal 1 keer bewerkt

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 16:14

El rancho de verano idd die hebben speciale ouder en kind vakanties.

joyca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 16:15

kijk eens op fb de morvan rustique hebben tinkers en geloof shetlanders en tenten om te logeren

dimmelim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 16:38

Punktur in Polen met ijslandse paarden misschien, een eindje weg maar heel betaalbaar.
http://www.punktur.nl/

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 16:51

el rancho, echt een aanrader :D

Alfi2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 16:54

Neem eens contact op met de verhuurder van pipowagens in landelijk Amsterdam-noord www.biest-stro.nl hij gaat binnenkort ook wagens verhuren op een kinderboerderij in Zunderdorp (aan de noordkant van Amsterdam in een landelijk gebied). Op de kinderboerderij zijn o.a. ezels, pony's en paarden. Ze organiseren ook ezelwandelingen, alpaca wandelingen, ponydagkampen voor kids etc.

estherpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-15 22:30

Leuk al die reacties !ik geloof dat drenthe wel heel leuk is , maar is mijn zoontje nog iets te jong voor ....nog jaartje of 2 wachten

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 16:02

Als buitenland geen probleem is zou ik je Tsjechie aanraden. Hier zit een heel leuk bedrijf in mooie omgeving van Nederlandse eigenaren: www.deoudewatermolen.nl

Julu72

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 16:05

De Reeënwissel te Hoogersmilde, pal aan het Drents Friese Wold. Uren buitenrijplezier gegarandeerd én een manege waar je (goede!) lessen kan nemen (dressuur/spring) en/of georganiseerde buitenritten.
Wij hebben er vorig jaar genoten in elk geval. Het is een camping waar je ook kant-en-klaar tenten kunt huren (of zelf een tent meenemen). Recreatieteam aanwezig voor de kinderen. Heel leuk!