Liefdes probleem

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

love_yeah

Liefdes probleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-15 23:06

Ik weet niet zo goed waar dit hoort te staan, ik denk hier? (Zeg maar als het hier fout staat dan weet ik dat voor de volgende keer)

Maar in mijn klas zit een nieuwe jongen nu heet hij Y. Y is heel erg stil, heeft altijd muziek op, sluit zich af van iedereen, en is ook niet echt makkelijk een gesprek mee te beginnen. (Hij heeft ADD). Ik "ken" Y nu 1 weekje, en de eerste dag toen ik hem al zag dacht ik wow <3 maar nu 5 dagen later merk ik dat ik eem beetje verliefd ben geworden... Ik heb intotaal maar 1 keer met hem gepraat, maar ik wil natuurlijk meer in contact komen. Hoe kan ik dit het best aanpakken?

Chiave

Re: Liefdes probleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 23:07

Dat doe je snel, in 5 dagen, na 1 gesprek.
Anyway... Vraag wat het huiswerk was? Laat jezelf indelen bij hem in het groepje van een project? Ga in hetzelfde team bij LO?

Ik tem even, je topic staat verkeerd. ;)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 23:07

Naast hem zitten, zoek een onderwerpsgesprek (desnoods iets over school, een leraar ofzo) en laat blijken dat je hem erg aardig vindt :)

secricible

Re: Liefdes probleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 23:09

En hiervoor start je een bokt-account? Dit soort dingen horen iig niet bij de VMR, maar bij LZP. Ik tem

love_yeah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-15 23:11

Chiave schreef:
Dat doe je snel, in 5 dagen, na 1 gesprek.
Anyway... Vraag wat het huiswerk was? Laat jezelf indelen bij hem in het groepje van een project? Ga in hetzelfde team bij LO?

Ik tem even, je topic staat verkeerd. ;)

hahah tja...

We hebben geen gym :( en we werken nooit in groepjes (prive school)

love_yeah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-15 23:12

secricible schreef:
En hiervoor start je een bokt-account? Dit soort dingen horen iig niet bij de VMR, maar bij LZP. Ik tem

Nee ik heb al een paar dagen dit account maar wist niet zo goed wat ik er mee moest en toen ondekte ik het forum :)

Maar ik voel me veder van harte welkom hoor :(

love_yeah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-15 23:13

EskeGirl schreef:
Naast hem zitten, zoek een onderwerpsgesprek (desnoods iets over school, een leraar ofzo) en laat blijken dat je hem erg aardig vindt :)

Ik kan niet zo makkelijk naast hem zitten omdat ik in een kleine klas zit, en dan zou het super genant zijn als ik opeens naast hem zit want niemand zit naast elkaar. En soms zit hij zelfs in een aparte ruimte :(

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 23:14

love_yeah schreef:
secricible schreef:

Nee ik heb al een paar dagen dit account maar wist niet zo goed wat ik er mee moest en toen ondekte ik het forum :)

Maar ik voel me veder van harte welkom hoor :(

Ik zal je van harte welkom heten in je WWW-topic.
Plak je even een linkje?

Edit: quote vergeten

love_yeah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-15 23:27

Chiave schreef:
Ik zal je van harte welkom heten in je WWW-topic.
Plak je even een linkje?

Edit: quote vergeten

Wat is www topic?

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 09:07

Love_yeah,

Graag wil ik je welkom heten op Bokt en je Help geven zodat je jezelf kunt inlezen. Lees vooral goed het stukje over de kudde , kudde
, want jouw topic hoort elders thuis in een niet paard gerelateerd forum maar ik ga je topic niet verplaatsen want je hebt nog niet genoeg berichten. Anders ga ik een topic verplaatsen waar je zelf niet meer in kunt reageren en dat is niet tof.
Mocht je over een tijd serieuze 25 berichten hebben waardoor ik dit topic kan verplaatsen dan mag je dit topic temmen (zie rode uitroepteken) met de vraag of ik het wil openen en verplaatsen voor je. OK?
Veel plezier verder op Bokt.