ROYANCHA gezocht verkocht in 1981 TIEL

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jolanda33

ROYANCHA gezocht verkocht in 1981 TIEL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-15 19:32

Hoi Ik ben Jolanda en al heel lang op zoek naar een new forest pony genaamd ROYANCHA(volgens de papieren) Mijn ouders hebben haar erg plotseling in 1981 ineens verkocht aan een man genaamd van Hesteren uit Tiel. Dit bleek later een handelaar te zijn. Ook zou hij destijds stallen gehad hebben bij de Grote Brugsegrindweg in Zoelen. Ook zou het mogelijk kunnen zijn, dat hij weer door verkocht is aan een andere handelaar in Maurik, genaamd Prijs(maar dit weet ik niet zeker). Ik heb van alles geprobeerd om deze pony terug te vinden, maar helaas zonder goed resultaat. Zij zal inmiddels wel niet meer leven, maar toch is het voor mij erg belangrijk om te weten, waar ze terecht is gekomen. Ook nog naar zoveel jaren, zit het mij nog steeds dwars. Ik heb haar als veulentje gekregen en ze had een gouden karakter. Nooit bijten, bokken , steigeren noem maar op. Daarom zou ze weleens in een manege terecht gekomen zijn. Het kan natuurlijk goed zijn, dat ze later een andere naam heeft gekregen of dat de papieren zoek geraakt zijn. Ik heb wel het forest stamboek benaderd, maar op de papieren staat geen enkele verandering. Hier een omschrijving: Vos. Grote witte kol op het voorhoofd. Links voor een witte sok en links achter ook een witte sok(iets oplopend) Stokmaat 1.42 Vader nieuwmoeds Rolando II en moeder: Berjozka. Ik zou graag in kontakt komen met mensen, die deze pony gekend hebben. De bijgevoegde foto is niet zo duidelijk, maar de enigste foto die ik heb.
Laatst bijgewerkt door Jolanda33 op 27-02-15 19:56, in het totaal 2 keer bewerkt

jobamara

Re: ROYANCHA gezocht verkocht in 1981 TIEL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 19:37

Ik zie geen foto :o. Hoop voor je dat iemand iets weet, :(:)

Jolanda33

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-15 19:39

IK selecteer de foto en druk op plaatsen, maar de foto wordt niet geplaatst. Wat doe ik verkeerd?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 19:39

Heb je de foto ook gesaved?

Jolanda33

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-15 19:41

Jolanda33 schreef:
Hoi Ik ben Jolanda en al heel lang op zoek naar een new forest pony genaamd ROYANCHA(volgens de papieren) Mijn ouders hebben haar erg plotseling in 1981 ineens verkocht aan een man genaamd van Hesteren uit Tiel. Dit bleek later een handelaar te zijn. Ook zou hij destijds stallen gehad hebben bij de Grote Brugsegrindweg in Zoelen. Ook zou het mogelijk kunnen zijn, dat hij weer door verkocht is aan een andere handelaar in Maurik, genaamd Prijs(maar dit weet ik niet zeker). Ik heb van alles geprobeerd om deze pony terug te vinden, maar helaas zonder goed resultaat. Zij zal inmiddels wel niet meer leven, maar toch is het voor mij erg belangrijk om te weten, waar ze terecht is gekomen. Ook nog naar zoveel jaren, zit het mij nog steeds dwars. Ik heb haar als veulentje gekregen en ze had een gouden karakter. Nooit bijten, bokken , steigeren noem maar op. Daarom zou ze weleens in een manege terecht gekomen zijn. Het kan natuurlijk goed zijn, dat ze later een andere naam heeft gekregen of dat de papieren zoek geraakt zijn. Ik heb wel het forest stamboek benaderd, maar op de papieren staat geen enkele verandering. Hier een omschrijving: Vos. Grote witte kol op het voorhoofd. Links voor een witte sok en links achter ook een witte sok(iets oplopend) Stokmaat 1.42 Vader nieuwmoeds Rolando II en moeder: Berjozka. Ik zou graag in kontakt komen met mensen, die deze pony gekend hebben. De bijgevoegde foto is niet zo duidelijk, maar de enigste foto die ik heb.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 19:43

Het gaat nog steeds niet goed. :')

Klik op Nieuw Antwoord, daar staat onder het witte scherm upload.
Dan blader je en klik je op save. Dan zie je hem staan en kan je erop klikken.
Dan zie je een linkje in je scherm, klik op plaatsen.

Jolanda33

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-15 20:01

Dank je wel voor je uitleg. Ik zit vreselijk te klungelen hihi. Alles gaat zoals jij beschrijft, alleen zie ik de link plaatsen niet

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 20:02

Als je gesaved hebt zie je toch een kleine versie van je foto? Als je daarop klikt moet er een linkje komen te staan in het witte schrijf veld...

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 20:05

Ik heb dit topic moeten sluiten omdat het niet voldoet aan de regels die gelden op OV.
•Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld:
* [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie.
* [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.