Neppe Ariat Bromont laarzen?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tutti_Frutti

Neppe Ariat Bromont laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-15 23:41

Hallo bokkers!

Ik ben sinds kort weer aan het rijden, en vond dat ik nou wel eens toe was aan nette rijlaarzen!
Als arme student dus goed marktplaats in de gaten gehouden en zo een mooi paar leren laarzen op de kop kunnen tikken! Toen kwam ik laatst hier in een topic de Ariat Bromont laarzen tegen, en op de foto's van de website leken ze wel verdacht veel op die van mij. Zo op de foto zag ik enkele kleine verschillen. Iemand op stal bleek de echte Ariat's te hebben en toen heb ik ze nog even goed vergeleken en dit zijn de verschillen:

- Een andere zool
- Geen Ariat logo op het drukknoopje bovenaan de rits
- Andere binnenkant (Die van Ariat zijn volledig geruit, bij mij alleen de voet)

Het gaat om deze Ariat's (of de zomer versie):
http://www.ej.nl/ruiter/laarzen-schoene ... _5053.html

Nou vroeg ik mij dus af of dit goeie neppers zijn, of een nieuwere versie o.i.d? Heeft iemand dit al eens eerder gezien?
Ik ben overigens heel gelukkig met m'n laarzen, ook als het neppers blijken te zijn. :)

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 21:44

Ik snap je bericht niet helemaal.. De laarzen uit je link zijn gewoon de echte Ariats? De laarzen die jij hebt lijken er op en je vraagt of dat goeie neppers zijn?

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 21:46

Het zijn wel echte hoor.
Elk type heeft een andere zool, en elke collectie ook.

Moonlight17

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 21:50

Ik heb zelf dit jaar de zomerversie gekocht en die hebben bijna helemaal tot boven dat geruit, de zool zo als die van de ej link en het logo.

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-15 21:51

Precies wat je zegt love_mandy! De link is van echte ariats, waar die van mij dus heel erg veel op lijken :)

Ess_Romano dankjewel! Dat wist ik niet. Er staat helemaal nergens een merkje op mijn laarzen, dus betwijfel of het echte zijn. Zo ja, dan heb ik een goeie deal te pakken gehad! :D

BlackShadowZ

Re: Neppe Ariat Bromont laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 21:53

Heb je geen foto van de jouwe? :)

aniquegraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 22:00

Kan zijn dat jij de laars van Imperial riding hebt, daar komt de schoen/zool weg van Ariat

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 22:11

Ik ken geen Ariat laarzen waar geen logo op staat. Op mijn Ariats staat zowel op de zool als op het drukknoopje..
Zou misschien kunnen dat het drukknoopje misschien een keer is vervangen? Bij mij is er ook een kapot namelijk, bovenkant met het logo is er af.

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-15 22:13

aniquegraaf schreef:
Kan zijn dat jij de laars van Imperial riding hebt, daar komt de schoen/zool weg van Ariat

Je hebt helemaal gelijk volgensmij!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 22:49

Hmm na de foto's twijfel ik toch wel ja.
Bij mijn chaps heb ik bij het drukkertje een.lofo, en aan de binnenkant met kalfsleer enzo..
En aan de onderkant van de chaps, ook een logo.

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-15 22:52

_Ekenna schreef:
Zou misschien kunnen dat het drukknoopje misschien een keer is vervangen? Bij mij is er ook een kapot namelijk, bovenkant met het logo is er af.

Ik heb ze zo goed als nieuw (1x mee gereden) gekocht dus dit lijkt me sterk. Ik kan zo op mn telefoon even geen goeie detail foto's van de Imperial Riding laars vinden, maar denk dat het de Colorado's zijn.
Blijft het alsnog gek vinden dat er nergens een merkje zit.

Roots

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 22:58

Deze verkochten ze een tijd geleden bij de hyporama. Ik weet niet of ze daar nog steeds te koop zijn. De verkoper vertelde me dat de laarzen niet van ariat zijn. Ze lijken er heel erg op en zitten bijna het zelfde, alleen kosten ze bijna de helft minder.

aniquegraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 08:21

Roots schreef:
Deze verkochten ze een tijd geleden bij de hyporama. Ik weet niet of ze daar nog steeds te koop zijn. De verkoper vertelde me dat de laarzen niet van ariat zijn. Ze lijken er heel erg op en zitten bijna het zelfde, alleen kosten ze bijna de helft minder.

Dat zijn die van Imperial riding

aniquegraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 08:24

Wij zijn leverancier van Imperial en Ariat, ik heb deze beide laarzen namelijk ook in de winkel staan. En lijken inderdaad erg veel op elkaar. De schoen/zool van de Imperial laars komt bij Ariat weg en daarom loopt deze ook zo fijn