mijn 1e klassieke parcours was eigenlijk best dramatisch

ik moest als laatste van alle pony's(Z) en daarna ook als aller eerste....
zat ik dus niet echt op te wachten, aangezien hij ook niet lekker sprong
maar mijn 2e klassieke parcours ging daarentegen wel super! weer helemaal in het ritme, helaas een pechbalkje op een stijltje, maar ik was erg tevree

toen was het ergggggggggggg lang wachten, want ik zou ook meedoen aan het duo springen. ik had beloofd dat ik met Goldie(zusje van Gomir) zou springen, zij op het paard van haar zus en ik met Tobias, we moesten 90cm, dat was voor mij B. ik was bang dat alle balken zouden vliegen aangezien Tobias er dan erg makkelijk over denkt

maar het ging super! Elisa(Goldie) sprong netjes foutloos en daarna moest ik ook ene rondje , ook ik was foutloos
maar een clubgenootje van mij was ziek dus moest ik ngo een keer en nu met een clubgenootje, zij moest ook 2x en was die andere x foutloos en ze waren de snelste
wij moesten als laatste, ik was foutloos maar mijn clubgenootje maakte 2 fouten waardoor we veel tijd verloren hadden
uiteindelijk bleek ze met dat andere meisje 1e te zijn geweest en ik met Elisa 3e....helaas voor mij en mijn clubgenootje telde dat niet, want wij sprongen voor het neppie

hadden we het beter andersom kunnen doen!
maar toch 2x foutloos in de B

en bij deze sluit ik mijn ponycariere)wat een je een cariere kan noemen haha