Wedstrijden rijden?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dotje281

Wedstrijden rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-15 06:42

Hoi!
Op mijn manege gaat het wedstrijd rijden zo:
als je de eerste keer meedoet doe je proef 1
De volgende keer doe je proef 2 en daarna proef 3 en daarna 4
Mijn volgende wedstrijd moet ik 4 doen. Maar daarna houden de proefjes op er is geen 5 |(
Dan moet ik dus 'echte' wedstrijden gaan doen
Maar hoe kom ik aan een pony(ok misschien krijg ik binnenkort een verzorgpony die heeft ook een trailer maar geen auto met trekhaak) ,vervoer en hoe geef jeje eigenlijk op?

Jenny89

Re: Wedstrijden rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 07:06

Voordat je je kan opgeven moet je lid zijn van een vereniging, dan je startpas aan vragen bij knhs. Inmiddels al gemiddeld 150 euro verder.
Op www.wedstrijdplatform.nl kan je je dan opgeven met de combinatie nummer wat je gekregen heb bij het aanvragen van startpas.
Zodra je gaat starten moet je je ook aan reglement houden qua uitrusting, en kleding. Dus vergis je niet in alle bijkomende kosten.
Als je überhaupt van echt eigenaar mag starten met haar pony.

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 07:12

Kan je de manege niet voorstellen om met de F-proeven te gaan werken? Deze zijn speciaal gemaakt voor manegepaarden en klanten en gaan een stuk verder dan proef 5.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 07:41

Ik zou eerst eens overleggen op de manege want ik denk dat het vreemd is dat mensen maar vier wedstrijden zouden kunnen rijden. Daar is vast een oplossing voor. Het lijkt me niet reëel dat je na vier wedstrijden maar een pony en een trailer moet kopen.

Over het starten met officiële wedstrijden verwijs ik je graag naar de FAQ.
[WD-V] FAQ wedstrijden
En de wiki
http://www.bokt.nl/wiki/Wedstrijd
http://www.bokt.nl/wiki/Wedstrijd_(Bixie)

Andere topics over manegewedstrijden vind je hier:
[MA] Manegepraat

Omdat het antwoord op de vragen die je stelde zo op te zoeken is, plaats ik hier een slotje