Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
lizzy1 schreef:Je moet kijken naar de sluitingsdatum die op het vraagprogramma staat. Deze is nl. door de knhs goedgekeurd. Ook al staat er op de startlijst een andere datum....die op het vraagprogramma is de enige juiste.
Rofah schreef:In je eerste post zeg je niets over de verschillende bedragen van het startgeld zelf?
Toch blijf ik erbij dat even contact opnemen handiger (en netter) is, zij zijn immers de enigste die jou kunnen vertellen over hoe, wat en waarom.
ladypaard schreef:Maar heb je nu dan ook trammelant met de vereniging omdat je de 3,- niet hebt betaald?
knabbelgirl schreef:Maar heb je uberhaubt aan hun nagevraagd of je die 3 euro moet betalen nu ze eerder sluiten?
Pfoei, ik zou je toch niet eens meer laten starten als vereniging. Je had eerst kunnen informeren of er een fout was gemaakt of dat het ivm volle start- en wachtlijst is en jij het alsnog moet betalen ipv meteen naar de KNHS te gaan...
Janine1990 schreef:quote="lizzy1"]
Je moet kijken naar de sluitingsdatum die op het vraagprogramma staat. Deze is nl. door de knhs goedgekeurd. Ook al staat er op de startlijst een andere datum....die op het vraagprogramma is de enige juiste.
Rofah schreef:In je eerste post zeg je niets over de verschillende bedragen van het startgeld zelf?
Toch blijf ik erbij dat even contact opnemen handiger (en netter) is, zij zijn immers de enigste die jou kunnen vertellen over hoe, wat en waarom.
. Ik zou er nu al een mail of een telefoontje aan wagen. Op een wedstrijddag hebben ze het al druk genoeg.