wat de titel al zegt, wat is de vorm van de samshield cap? En kan je die aanpassen dmv de binnenvoering?
thanks!
Totje5mei
Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-15 14:59
M'n vraag is meer: kan je m zo aanpassen dat de cap voor een rond hoofd past? Ik heb niet de mogelijk om ergens te passen dus daarom vraag ik t zo voordat ik m bestel.
De binnenvoering bepaalt de maat van de cap maar ik weet niet of je daarmee de vorm van je hoofd "kunt "corrigeren". Mij paste de Samshield het beste maar ik zou niet weten of ik echt een "rond" hoofd heb.
romyyxv
Geplaatst: 25-02-15 15:40
Je kunt kiezen voor verschillende maten binnenvoeringen, dus ze passen denk ik wel op alle soorten hoofden
Zoals hierboven al genoemd is heb je verschillende soorten binnenvoeringen. Bij Divoza hebben ze geloof ik een paar verschillende. Volgens mij als je dan voor de Padding gaat, kun je de cap echt naar je eigen wensen maken.
Er zijn twee maten in de buitenshell, namelijk een M en een L maat. Daarnaast kun je een soort van finetunen dmv de padding. Verder heeft de Samshield, voor mij tenminste, de perfecte pasvorm. Let er wel op dat de pasvorm van een cap gewoon heel persoonlijk is. Wat de 1 fijn vind gaat bv voor een ander niet op.
Desalniettemin....Samshield staat wel bekend om zijn goede en prettige pasvorm
De buitenschaal in maat M gaat ongeveer van maat 52 t/m 58 en maat L is vanaf 57 tot 61 De voering kun je vervangen en de dikte van deze voering bepaald inderdaad de maat. Onze ervaring is dat samshield voor veel mensen fijn past, maar het blijft afwachten tot je het zelf geprobeerd hebt.