Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
RaafSmits schreef:Denk inderdaad dat je moet uitkijken naar een nieuwe cap om risico uit te sluiten.
Nu loop je de zelfde risico's als bij het niet dragen van een cap.
Je veiligheid is gewoon niet gegarandeerd.
WildBirds schreef:Dan kan ik denk ik het beste mijn cap vervangen ik rij er nu al drie jaar mee en is al een paar keer op de grondt gedonderd, maar ik heb nog geen zware val gehad op mijn cap. Dus ik denk dat ik het beste een nieuwe kan kopen of niet?
Collie2008 schreef:WildBirds schreef:Dan kan ik denk ik het beste mijn cap vervangen ik rij er nu al drie jaar mee en is al een paar keer op de grondt gedonderd, maar ik heb nog geen zware val gehad op mijn cap. Dus ik denk dat ik het beste een nieuwe kan kopen of niet?
Welnee dan is hij gewoon nog prima hoor al kan je nooit de binnenkant echt zien. Een Cap kan heus tegen stoten en vallen (zoals uit je hand laten vallen). Of heb je hem uit je zolderraam laten vallen? Vind dat er nogal overdreven wordt over de 'breekbaarheid' van je cap. Tuurlijk heb je maar 1 hoofd en kan je beter het zekere voor het onzekere nemen, maar je kan ook overdrijven
BernetteO schreef:Nou, als je je cap inmiddels al 3 jaar hebt én al flink wat keren hebt laten vallen, zou ik toch langzaam aan eens kijken naar een nieuwe.
Met 'gewoon' uit je handen vallen zullen er niet enorme beschadigingen ontstaan, maar zou nu, zeker omdat je hem al langer hebt, toch wel gaan denken aan vervanging.
Helaas is aan de buitenkant niet te zien óf en hoe erg de cap beschadigd is.
WildBirds schreef:Annoya schreef:Is die gevallen, of met een enorm klap gedonderd?
Nou meestal niet hoger dan 1 meter gevallen. Gewoon van de tafel af gerold of uit mijn handen gegleden