Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Harpoon schreef:Het probleem is: de stal niet niet ruim genoeg. Bij een castratie mag hij niet gecastreerd worden op een plek waar nauwe gangen etc. zijn. Want je moet daarna direct met hem lopen etc. Nja, ik denk dat je wel weet hoe het verder gaat. Maar buiten in zijn weide is ook geen optie, want het is een grote modder. Het ideale weer is droog en weinig tot geen vliegen. Daarom zijn wij verplicht om te wachten. Ergens anders laten castreren is ook geen optie: er is niets in de buurt. En bij de kliniek ook niet, want de kliniek hier doet het niet bij hen.
dravergekkie schreef:Harpoon schreef:Het probleem is: de stal niet niet ruim genoeg. Bij een castratie mag hij niet gecastreerd worden op een plek waar nauwe gangen etc. zijn. Want je moet daarna direct met hem lopen etc. Nja, ik denk dat je wel weet hoe het verder gaat. Maar buiten in zijn weide is ook geen optie, want het is een grote modder. Het ideale weer is droog en weinig tot geen vliegen. Daarom zijn wij verplicht om te wachten. Ergens anders laten castreren is ook geen optie: er is niets in de buurt. En bij de kliniek ook niet, want de kliniek hier doet het niet bij hen.
Wat een vreemd verhaal dat ze het niet op de kliniek willen doen ?
)
Harpoon schreef:Ik heb eindelijk een manier gevonden waarop het happen is verminderd!
Elke keer als hij hapt dan knijp ik in zijn neus, op een manier waarop mijn hand zijn neusgaten bedekt.
In het begin heb ik zeker wel een minuut lang moeten volhouden. Maar nu doet hij het bijna niet meer en als hij het doet houdt hij na een paar seconden alweer zijn hoofd stil en laat ik hem los.