Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
luisteren zal hij. Maar aangezien het niet jouw paard is weet ik niet wat de eigenaar zelf wil. Misschien even daarmee overleggen? Jujepa schreef:Het paard is niet angstig maar ik ken hem nog niet echt goed. Ik mag hem een maand proberen voor ik besluit hem te nemen. Ik ben verliefd op hem geworden. Verder loopt hij wel gewoon achter mij aan het volgt me echt met gewoon een slap halstertouw. Ook als ik stil ga staan staat hij meteen stil. Maar ik hoorde van iemand dat als een Fries niet wil hij het ook niet doet vandaar dat ik mijn vraag hier even neerzet omdat ik er straks niets aan heb mocht ik hem kopen hem niet aankan :-( maar ik weet jammer genoeg niets van zijn verleden....
, doet hij het nooit meer.
toen geb ik hem even lekker gepoetst en daarna weer naar buiten en dat ging ook goed. Buiten een rondje gelopen en hij bleef mooi lopen maar wanneer we weer bij de deur kwamen bleef hij stokstijf staan. Als ik de andere kant op lief, liep hij mooi mee maar ik kreeg hem de deur niet meer door. Ik begrijp er nu even niets mer van........