Jodphurs Ariat Heritage Zip steel toe

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lepeltje23

Jodphurs Ariat Heritage Zip steel toe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-15 23:10

Hallo Iedereen,

Ik ben een beginnende ruiter en heb vandaag heerlijk gereden! Toen ik het paard naar zijn stal terug bracht deed ik het niet helemaal goed zodat hij vol op mijn voet ging staan. Nu doet mijn voet wel wat pijn en overweeg ik toch maar jodhpurs aan te schaffen met een stalen neus.
Misschien hebben andere ruiters ervaring met de jodhpurs van Ariat met een stalen neus? Ik hoor het graag:-) Alvast bedankt!

http://www.ej.nl/ruiter/laarzen-schoene ... _4988.html

http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... l-toe.html

Groetjes van Dani
Laatst bijgewerkt door C_arola op 20-02-15 07:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Capslock uit titel gehaald, dit is niet toegestaan

Erres

Re: Jodphurs Ariat Heritage Zip steel toe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 11:34

Ik heb ze ook gekocht met dezelfde reden. Ze bevallen prima. Zul je altijd zien: nu staan mn paardjes natuurlijk niet meer op mn tenen, haha.
Onlangs heb ik nieuwe gekregen, dus ik gebruik mn eerste paar niet meer. Misschien wil je ze voor een prikkie overnemen? Het is maat 39. De zool lijkt nog nieuw, van boven iets beschadigd

Lepeltje23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-15 19:26

Dankjewel voor je reactie en aanbod Erres!!
Helaas heb ik grote scheepschuiten (maat 41,5), dus jouw schoenen zullen mij niet gaan passen.
Wel jammer hoor want ik vind ze best wel prijzig maar hopelijk door die schoenen geen blauwe tenen meer:-)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 19:27

Ik heb niet precies deze, maar wel 2 paar Ariats in huis staan.
Heerlijke schoenen, gaan lang mee en zitten heerlijk!

Icrack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 19:34

Ik gebruik voor op stal en met bv grondwerk kistjes/laarsjes met stalen neus, voor het rijden zelf heb ik de Ariat's, maar dan zonder stalen neus. Heerlijke schoenen aan welke ik zo langzamerhand zwaar verslaafd geworden ben. Prijzig zijn ze idd wel, maar de aanschaf dubbel en dwars waard.

Lepeltje23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-15 19:53

Bedankt hoor voor jullie reactie's!!
Ik had nog even een vraagje: kan je er ook gewoon goed mee paardrijden? Dit omdat het ongelukje, dat het paard op mijn voet stond gelijk na het rijden gebeurde waarschijnlijk omdat ik wat moe was en niet genoeg oplette. Daarom zou ik ze dus ook graag met het paardrijden zelf willen aanhebben.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 20:01

Ja hoor! Ik heb ze ook en heb ze altijd aan, uitmesten, poetsen, grondwerk, rijden, alles.

JSML

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 21:21

Mijati

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 22:25

ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen, begin dit jaar pony op mijn voet, gevolg dubbel gebroken kleine teen (ja, het kan echt). En ja, ik overweeg om naar jodphurs over te gaan die meer bescherming bieden.