De grote afstudeer-trektocht

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kirania

De grote afstudeer-trektocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-15 21:15

Ja hoor, het is nog even een paar maandjes hard werken en met een beetje geluk is het moment dan daar - het middelbaar wordt afgesloten met een bang!

Sinds ik begon met paardrijden zat ik ermee in mijn hoofd. Als ik afstudeer, zei ik dan tegen de ouders, dan doe ik een trektocht. Wonder boven wonder kwam Lana op mijn pad als verzorgpaard, een dik halfjaar geleden, en toen ik mijn idee voorstelde aan haar eigenaar was hij meteen mee. Hij wist me te vertellen waar hij vrienden had, bij welke adressen ik kon blijven slapen en waar ik Lana kwijt zou kunnen om te overnachten. Ik kon meteen een paar bivakplaatsen toevoegen om te kamperen met je paard, en het idee begon steeds meer te lijken op een plan.

Afbeelding
Lana en ik, voor wie het interesseren kan! :j

Omdat wij niet beschikken over een trailer, gaat de mini-trektocht door vanuit de thuisbasis, om zo verder Wallonië-waarts te gaan. Ik en Lana beginnen in bertem, gaan naar Louvain-la-neuve, en rijden in een lus terug naar huis, als het niet verder wordt. Het uitstippelen van de route en het totale aantal dagen moet nog gebeuren, aangezien school nog steeds voorrang heeft op mijn gekke plan. :') We hebben echter nog tijd, en in die tijd dacht ik eveneens een beetje mensen te ronselen.

Het paard van mijn nicht, die me ging vergezellen op deze tocht, is namelijk terug mank. De dierenarts komt nog, maar ze maakt zich zorgen en wil haar paardje niet overwerken. Nu zit ik dus zonder een trektochtbuddy... en dat brengt me bij jullie!

Kent er iemand mensen in de buurt, of mensen met een trailer die tot in bertem willen komen en dit avontuur ook met me mee willen maken? Natuurlijk zouden we elkaar een beetje beter moeten leren kennen vooraleer we op tocht vertrekken, en daarom vraag ik het wat ruimer op voorhand.

Wie heeft er nog een avontuurlijke spirit? *\o/*

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 09:38

Ik zit met soort van hetzelfde probleem als jouw nicht dus ik vrees dat dat niet gaat lukken maar als redelijk ervaren trektochtruiter kan ik je een advies geven: vooral gaan!!!!!!! Desnoods alleen, maakt niet uit, ga!

Kirania

Re: De grote afstudeer-trektocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-15 16:27

Hoefproblemen steken echt de kop op deze tijd van het jaar! :( Groot gelijk heb je, sommige dingen moet je gewoon DOEN. Het zou zonde zijn moest ik thuis blijven zitten omdat mijn rijgenoot net pech heeft.

En rijgenoot of niet, mijn gopro gaat mee om de rit vast te leggen. Verwacht dus in de zomer maar een film/foto topic! :D