Jodphurs grote/breede voet (maat 44)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kosseh

Jodphurs grote/breede voet (maat 44)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-15 23:07

Hallo,

Omdat mijn oude Harry horse jodphurs toch echt aan vervanging toe zijn zoek ik nieuwe.

Dit model heb ik nu ongeveer http://www.ej.nl/ruiter/laarzen-schoenen/jodhpurs/jodhpurs-barato-rubber_596.html

Deze vind ik alleen best lelijk, zo kaal. Nu zoek lekker zittende liefst met veter of rits. Ik loop er veel op, rijden doe ik er eigenlijk een stuk minder mee.

Iemand een idee welke lekker zitten en in maat 44 te krijgen zijn?

elenaMM77

Re: Jodphurs grote/breede voet (maat 44)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 23:12

als ze goed zitten, zou ik gewoon weer van diezelfde halen en zelf wat pimpen wellicht?

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-15 23:14

Ze zitten wel oke, ze lopen alleen niet echt fijn. Was ook niet het doel waar ik ze toen voor kocht.

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 23:31

Ik heb een enorme breede voet en ook nog eens een enorme hooge wreef.. als de kers op het toetje een klein mini voetje ( dus in verhouding maakt dat het geheel nog erger omdat hoe kleiner de maat hoe smaller de schoen meestal) Ik heb nu deze gekocht http://www.medhorses.nl/Images/ProductI ... 5eb733.jpg passen perfect zitten tot nu toe prima met zowel rijden als wandelen en hebben ze tot en met maat 46 en ikzelf vind ze er ook nog erg leuk uitzien. Zijn de Harry's Horse Zippers hebben een soort ventiel dat je voetjes lekker koel houd en minder stinkie stinkie lol

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 13:11

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-15 14:00

Dank jullie wel voor de reacties :D Ik heb inderdaad nu de rubberen. Kocht ze toen ik maar 1 keer per week op een manege reed, voor dat doel waren ze prima.

Ik denk dat ik ga voor de laatste link. Die had ik zelf ook al gevonden, wist alleen niet of ze wel echt lekker zaten.
Met zo een veter breekt toch weer wat extra, zodat het niet echt een gigantische schoen lijkt.

Die van de divoza met veter vind ik ook mooi. Allen die prijs :(.

Nu maar even mijn ouders lief aan kijken of ik de auto mag lenen om naar de Eppeljeck te rijden. Zodat ik ze kan passen.