Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ElineCath schreef:Uiterlijk boeit je totaal niet maar die op webshops vond je niet heel mooi? Haha sorry.
HTM schreef:Wat vind je mooi?
Dan kunnen mensen je waarschijnlijk beter op weg helpen.
Jasper_C schreef:Sorry ben heel lastig, ik heb namelijk totaal geen idee. Komt waarschijnlijk omdat het idee om iets op je hoofd te hebben me niet echt aanstaat.
Normaal boiet het me echt niet wat ik aan heb, maar ik vind het echt niks.
Daarom de wens om zo min mogelijk er voor uit te hoeven geven. Draag hem toch maar 1 keer per week, hooguit 2 keer.
. Als ik een cap moet hebben ga ik naar de winkel en zet ik ze allemaal op, ver buiten het bereik van de spiegel, als er dan een bij zit waarvan ik geen hoofdpijn krijg en die enigzins binnen of iig niet 2x zo duur is als mijn budget ben ik al blij, meestal is het echt een drama en kom ik alleen thuis met hoofdpijn
Puckbeer schreef:Deze vind ik heel fijn! http://www.agradi.nl/harrys-horse-veili ... art-51.htm
Suliko schreef:Ik zou eerder voor comfortabel kiezen dan sier.![]()
En troost je, een cap is een doodnormaal beeld als je op een paard zit sinds het grootste gedeelte van de ruiters het draagt, dus voor gek staan zul je niet zo snel.![]()
De cap die ik nu heb, is nog altijd mijn eerste cap. Ik kreeg 'm voor sinterklaas toen ik naar de manege ging, en nu 7/6 jaar later heb ik 'm nog steeds. Het is dat ie verstelbaar is, anders had ik 'm waarschijnlijk niet meer gepast. Dus dat is ook een aanrader, een verstelbare cap, scheelt ook als je je haar anders hebt zitten wat bijvoorbeeld meer ruimte in neemt. Relatief gezien kan je erg lang met een cap, dus een keertje wat meer geld uitgeven voor iets beters, is heus zo erg niet als je er langer profijt van hebt.
Ess_Ramona schreef:Suliko schreef:Ik zou eerder voor comfortabel kiezen dan sier.![]()
En troost je, een cap is een doodnormaal beeld als je op een paard zit sinds het grootste gedeelte van de ruiters het draagt, dus voor gek staan zul je niet zo snel.![]()
De cap die ik nu heb, is nog altijd mijn eerste cap. Ik kreeg 'm voor sinterklaas toen ik naar de manege ging, en nu 7/6 jaar later heb ik 'm nog steeds. Het is dat ie verstelbaar is, anders had ik 'm waarschijnlijk niet meer gepast. Dus dat is ook een aanrader, een verstelbare cap, scheelt ook als je je haar anders hebt zitten wat bijvoorbeeld meer ruimte in neemt. Relatief gezien kan je erg lang met een cap, dus een keertje wat meer geld uitgeven voor iets beters, is heus zo erg niet als je er langer profijt van hebt.
Bij sommige manege's is het dragen van een verstelbare cap niet toegestaan ivm veiligheid van de cap. Omdat ze verstelbaar zijn heb je dat ding in je nek zitten die de klap niet helemaal opvangt.
. Mijn cap was 29 euro. Ess_Ramona schreef:Bij sommige manege's is het dragen van een verstelbare cap niet toegestaan ivm veiligheid van de cap. Omdat ze verstelbaar zijn heb je dat ding in je nek zitten die de klap niet helemaal opvangt.