Pony scheren

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

beautifulxx

Pony scheren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-15 16:42

Hoiii,
Maandag wordt mijn E-pony voor het eerst geschoren, maar mijn vraag is nu red ze het met een 500gr deken zonder hals?
Ze staat 24/7 buiten maar kan altijd in de stal gaan staan, dat doet ze meestal alleen als het echt slecht weer is of als het heel hard waait etc..
Maar is dan een 500 grams deken genoeg of zou ik er nog een fleecedeken met hals onder doen?

smurffie

Re: Pony scheren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 16:46

Wat is de reden dat je nu nog scheert? ze zijn al hard bezig aan hun zomervacht dus heel verstandig is het niet.
Verder is 500 gram met deze temperaturen heel veel, mijn geschoren pony (september geschoren, nu aan de zomervacht bezig) staat onder 200 a 300 gram met deze temperaturen.

Verder is er een centraal deken topic; [SV] [Centraal]Wie staat er nu al in de dekens? #02
daar kun je al je vragen kwijt.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 17:01

smurffie schreef:
Wat is de reden dat je nu nog scheert? ze zijn al hard bezig aan hun zomervacht dus heel verstandig is het niet.
Verder is 500 gram met deze temperaturen heel veel, mijn geschoren pony (september geschoren, nu aan de zomervacht bezig) staat onder 200 a 300 gram met deze temperaturen.

Verder is er een centraal deken topic; [SV] [Centraal]Wie staat er nu al in de dekens? #02
daar kun je al je vragen kwijt.

Daarom hier een slotje.