Lekker shoppen, ervaringen?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sara_4027

Lekker shoppen, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-15 16:24

Dorith

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 16:33

je derde linkje, de chaps, vind ik persoonlijk het mooist en pluspunt dat het leer is natuurlijk, samen met de laatste link, de jodhpurs lijkt me dat een goede koop. Verder geen persoonlijke ervaring ermee, sorry.

Walkure

Re: Lekker shoppen, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 15:49

Heb wel eens iets soortgelijks gehad als linkje 4, van Harry's Horse. Heel tevreden mee geweest en eigenlijk nooit kapot gegaan tot ik er gewoonweg was uitgegroeid. Verder geen ervaring met de overige dingen

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 16:00

Ik ben fan van Ariat, qua schoenen en chaps.
Zijn wat duurder, maar gaan ook langer mee.

Met goedkopere schoenen slechte ervaring, vaak zit in de hak geen ijzertje ofzo, waardoor ze inzakken en scheef worden.

Met de chaps geen ervaring!

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 16:09

Bij divoza had je laatst cavallo laarzen voor maar €50 omdat die er dan uitgaan, zou daar eens kijken! Heb ze zelf ook al zo'n 5 jaar en zien er nog steeds super uit

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 16:51

Ik ben ook op zoek naar nieuwe laarzen, en die van Barato barland lijken me wel wat. Ook een leuke prijs :)
Chaps heb ik geen ervaring mee, mijn voorkeur gaat toch altijd uit naar laarzen

Mutsie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 17:02

De chaps van je 3e linkje heb ik, ik ben er ontevreden over. Je moet ze van onder naar boven dicht doen en de rits blijft bij mij aan de onderkant steeds hangen. Tijdens het rijden gaat de rits bij mij ook steeds open staan (ze zitten echt niet te strak ofzo), hier ben ik mee teruggegaan omdat dit al na 2 maanden was en toen werd mij verteld dat dit is omdat er vuil tussen de rits zit wat door het rijden komt, en toen wilde ze me een spuitbusje aansmeren om de rits schoon te maken. Ik ben daar dus niet tevreden over, ik zou iets duurdere nemen dan weet je gewoon dat ze goed zijn

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 17:05

Xenia93 schreef:
De chaps van je 3e linkje heb ik, ik ben er ontevreden over. Je moet ze van onder naar boven dicht doen en de rits blijft bij mij aan de onderkant steeds hangen. Tijdens het rijden gaat de rits bij mij ook steeds open staan (ze zitten echt niet te strak ofzo), hier ben ik mee teruggegaan omdat dit al na 2 maanden was en toen werd mij verteld dat dit is omdat er vuil tussen de rits zit wat door het rijden komt, en toen wilde ze me een spuitbusje aansmeren om de rits schoon te maken. Ik ben daar dus niet tevreden over, ik zou iets duurdere nemen dan weet je gewoon dat ze goed zijn

Wat een slechte service!

Mutsie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 17:15

miszeva schreef:
Xenia93 schreef:

Wat een slechte service!

Ja ik baalde er ook echt van, is nu 3 jaar geleden en ik ben sindsdien ook niet meer geweest..

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 17:19