kuiten van ruilaarzen te groot

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nadia_dc

kuiten van ruilaarzen te groot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-15 21:06

http://i59.tinypic.com/wb2hlc.jpg

mijn kuiten zijn te smal voor de laarzen,
ze gaan nu een beetje "flubberen" ;(

moet ik er gewoon mee naar de schoenmaker gaan? en een stuk uit laten halen of iets anders :?
en iemand enig idee hoeveel zoiets kan gaan kosten?

(ze waren ook te hoog maar dat is nu verholpen ;) )

alvast bedankt *\%/*

(heb ze van iemand gekocht dus kan ze ook niet terug brengen ofz)

_Sammie

Re: kuiten van ruilaarzen te groot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 21:25

Zelfde probleem hier :j , heb ze dan een 1 jaar in de kast laten staan maar dan besefte ik dat het zonde was om ze niet te gebruiken. Ben dan naar de schoenmaker gegaan maar ie zij dat als hij er een stuk uit laat halen het niet meer mooi worden enzo (hij wou wel proberen) maar rade me af om het niet te doen. Ik wou geen risico nemen dus heb het ook niet gedaan. Op bokt heb ik ook al veel gelezen dat ze hun rijlaarzen wouden versmallen maar dat ze toen "verprutst" werden. Ik ga nu binnen een paar manden naar NL om nieuwe laarzen te kopen, voorlopig gebruik ik da andere wel nog maar daar na gaan ze terug da kast in tot ik bredere kuiten heb :) (ik ben past 12 dus mijn kuiten verdikken wel nog)

Nadia_dc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-15 21:30

Meestal hebben ze dan volgends mij geen rits ofz. En moeten ze bij de naad gaan werken. Maar mijn laarzen heb ik van iemand over gekocht voor heel weinig dus het zou niet zo "heel" erg zijn. Maar wel zonde. Opzich aan de boven kant en rond me enkel passen ze wel. Maar echt om me been zijn ze te groot.

Hoop voor jou dat je binnenkort je laarzen wel past

_Sammie

Re: kuiten van ruilaarzen te groot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 21:42

Je kan altijd eens proberen, hangt ook natuurlijk van schoenmaker tot schoenmaker af. Sommige kunnen dit waarschijnlijk wel. Ik ken bokkers die het voor 40 tot 150 hebben laten doen.