Iedereen bedankt voor de reacties!
Zirkonia, ik vind de kleur van de Br's inderdaad ook niet echt passen van wat ik tot nu toe gezien heb.. De harry's horse challenge maakt me aan het twijfelen. Op de foto's van bijvoorbeeld Divoza en Epplejack lijkt hij vrij licht van kleur, maar als ik naar de ervaringen van anderen kijk schijnt hij vrij donker te zijn. Is er iemand die hier wat meer over kan vertellen?
Aniquegraaf, ik ben niet specifiek op zoek naar een bepaald merk cap, het liefst niet duurder dan €200,-.
Marjolijn83, de Pro Air vind ik op zich een mooie cap, maar ik wat ik van de foto's kan zien, past de kleur niet goed bij de laarzen, die hebben namelijk een warme bruine kleur. Ik weet niet hoe de kleur in het echt is?
Sans6, de maat is goed, helaas de kleur niet
Bedankt voor het aanbod!
Lithya, ik ben benieuwd! Ik kan de kleur van de cap niet zo goed vinden, bedoel je de future pro of de cannes? Is er ook een winkel die de Busse caps verkoopt, zodat ik ze in het echt kan zien?
LSnuitje, horka arrow is een mooie cap, het liefst zou ik nog wat meer bruin hebben maar ik houd 'm in m'n achterhoofd!
Puckbeer, de Charles Owen lijkt het meest in de buurt te komen qua kleur, zou misschien ook een goede optie zijn! Ik zal eens kijken of ik die ergens in het echt kan zien..