Cap bij bruine petrie laarzen gezocht

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Doyal

Cap bij bruine petrie laarzen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-15 18:16

Hallo allemaal,

Ik heb laatst (donker)bruine Petrie Athene laarzen gekocht en ben nu op zoek naar een cap die qua kleur een beetje overeenkomt met de laarzen. Dus ben ik op internet gaan zoeken. Zelf zat ik te denken aan de Felix Bühler ProNova in het bruin. Echter vind ik het moeilijk om de kleur goed te beoordelen en kan ik geen winkel vinden waar ik de cap in het echt kan zien. Dus ben ik benieuwd of er mensen zijn die deze cap in het bruin hebben en daar eventueel een foto van willen plaatsen en wat meer kunnen vertellen wat hun ervaring met deze cap is? Andere suggesties w.b. een cap zijn natuurlijk ook welkom!

LSnuitje

Re: Cap bij bruine petrie laarzen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 19:12

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 19:15

Ik heb de donkerbruine Petri's en heb daar de bruine cap van Busse bij. Die komt mooi overeen.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 19:23

ik heb wel een bruine BR Zenith in de aanbieding nieuw voor 50,-. Maat 56

Maar weet niet of dat de juiste kleur bruin is voor je?En de juiste maat natuurlijk :D

Marjolijn83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 22:48

Kavalkade heeft ook twee mooie bruine caps. Ik heb de Pro Air. Zit heel fijn

aniquegraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 23:07

Wat voor soort cap zoek je? Wat is je prijsklasse? Heb je nog voorkeur voor een bepaalde merk?

Uvex, Kep, Casco, Samshield

en voor de wat goedkopere prijsklasse:
Harrys horse, Br , Qhp

Zo zijn er nog wel meerdere soorten.

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 23:44

Br matched niet, Harry's horse challenge gaat wel; maar dat model moet je wel zitten.
Lees mee, omdat ik hetzelfde "probleem" heb!

Doyal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-15 10:26

Iedereen bedankt voor de reacties!

Zirkonia, ik vind de kleur van de Br's inderdaad ook niet echt passen van wat ik tot nu toe gezien heb.. De harry's horse challenge maakt me aan het twijfelen. Op de foto's van bijvoorbeeld Divoza en Epplejack lijkt hij vrij licht van kleur, maar als ik naar de ervaringen van anderen kijk schijnt hij vrij donker te zijn. Is er iemand die hier wat meer over kan vertellen?

Aniquegraaf, ik ben niet specifiek op zoek naar een bepaald merk cap, het liefst niet duurder dan €200,-.

Marjolijn83, de Pro Air vind ik op zich een mooie cap, maar ik wat ik van de foto's kan zien, past de kleur niet goed bij de laarzen, die hebben namelijk een warme bruine kleur. Ik weet niet hoe de kleur in het echt is?

Sans6, de maat is goed, helaas de kleur niet :) Bedankt voor het aanbod!

Lithya, ik ben benieuwd! Ik kan de kleur van de cap niet zo goed vinden, bedoel je de future pro of de cannes? Is er ook een winkel die de Busse caps verkoopt, zodat ik ze in het echt kan zien?

LSnuitje, horka arrow is een mooie cap, het liefst zou ik nog wat meer bruin hebben maar ik houd 'm in m'n achterhoofd!

Puckbeer, de Charles Owen lijkt het meest in de buurt te komen qua kleur, zou misschien ook een goede optie zijn! Ik zal eens kijken of ik die ergens in het echt kan zien..

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 11:06

CO is te donker in werkelijkheid. Denk echt dat de challenge de beste match is, maar die moet je zitten.
Busse kan ik niet online vinden?

Doyal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-15 11:10

Zirkonia, jammer dat CO te donker is, dan kan ik die uitsluiten. Ik kan Busse ook weinig online vinden. Op http://www.horsetopshop.com/Busse-cap-Cannes staat een bruine, maar vind de kleur moeilijk te beoordelen. Ik ga me dan toch eens wat meer verdiepen in de challenge van Harry's Horse, bedankt voor de tip!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 11:12

Doyal, ik zou eerst eens even naar een ruitersportwinkel gaan en verschillende cappen gaan passen. Niet elke cap past namelijk bij elk hoofd. Straks heb je cap gekocht, past hij niet. Dat zou zonde zijn.
Niet elke cap heeft dezelfde pasvorm/ zit even goed helaas.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 12:46

Laatst bijgewerkt door Lithya op 19-02-15 13:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 12:57

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 13:02

randyLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 08:55

Ik heb de hh mistral bij m'n bruine petrie chaps ik vind het mooi passen. Kan nu helaas geen foto voor je plaatsen

Anniekskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 09:03

Weet niet waar je vandaan moet komen TS, maar een stukje over de grens bij Venlo zit een kramer waar ze de felix buhler spullen verkopen.

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 09:13

Doyal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-15 20:18

@Lous, daar heb je zeker gelijk in.. Ik ben ook zeker van plan om eerst te gaan passen voordat ik wat aanschaf, maar vind het wel fijn om een beeld te hebben waar ik op af ga. Maar zeker bedankt voor de tip, ik heb het tot nu toe nog niet meegemaakt dat een cap niet fijn zat, dus was me daar niet helemaal bewust van.

@Lithya, die had ik nog niet gezien, bedankt! Ik zal eens kijken of die ergens in een winkel te vinden is.

@Adrienne93, is die ook nog ergens in de winkel te koop. Ben wel benieuwd naar de kleur in het echt. Maat 59 is waarschijnlijk helaas te groot voor mij.

@KoudbloedKim, dat is een mooie cap inderdaad! Die had ik eerst ook op het oog, maar vond hem qua kleur toch niet helemaal mooi matchen. :(

@randyLOVER, heb je de donkerbruine versie? Enig idee of die ook in een winkel te koop is?

@Anniekskie, ik kom uit het noorden van het land.. Venlo is dus wel wat ver rijden voor een cap, of ik moet al heel zeker weten dat het precies de goede is. Ik heb even gezocht op felix buhler, zitten wel leuke caps bij in een bruine kleur. Kan wel eens even kijken of er meer ervaringen zijn met deze caps.

@ittheclown, zo op de foto lijkt hij inderdaad wel erg lichtbruin. Als ik eens langs de Epplejack kom, zal ik eens even kijken.

Bedankt weer voor de tips allemaal!

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 21:10

Kunt zoeken op equi Shell reithelm

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 23:05

Ik heb m hier bij een kleine ruitersportzaak vandaan zo'n 3 jaar geleden

randyLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 23:32

Ja ik heb de donkerbruine mistral ik heb hem wel al een tijdje. Heb de cap toendertijd gekocht in Westwoud bij van der Kroon