Wie heeft de Horka Linsey rijlaars?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Giolli
Zeg maar Ber!

Wie heeft de Horka Linsey rijlaars?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-15 21:23

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met deze laars en dan vooral wat betreft de maat. Ik heb kuitmaat 38 en schoenmaat 39 en in deze tabel kan ik alleen kiezen uit kuitmaat 36 (smal) of kuitmaat 39 (wide)

Heb laatst chaps aangehad met kuitmaat 39, maar waren echt veel te groot. Deze laars heeft elastiek er in, maar gok dat 36cm dan nog erg naïef is. :D
Zou deze laars er niet in andere maten zijn en hoe vaakiel die bij jullie?

Giolli
Zeg maar Ber!

Re: Wie heeft de Horka Linsey rijlaars?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-15 21:17

Niemand?

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 14:54

Ik had ze besteld in wijde kuit, maar daarbij waren de enkels heel erg smal! Kreeg de rits niet eens een cm dicht, ook niet door het elastiek of de veters wat losser te doen. Vond het wel hele mooie laarzen, dus vond het wel jammer dat ze niet pasten!

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 15:20

De enkel valt inderdaad wat smal. ik met maat 38 en kuitmaat smal kreeg ze bijna niet dicht.... eenmaal dicht lekker mee rijden keer erna dat je ze aandoet niets geen problemen meer :) is even het elastiek waar wat meer rek in moet komen :)

Denk inderdaad dat de kuitmaat 36 dan wat enthousiast is, zal dan de wide nemen als ik jou was :)

Verder is het een fijne mooie laars. Veel complimenten erop!

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 22:09

Ik gooi dit topic even weer omhoog, want ik wil deze laarzen ook graag aanschaffen

Ik heb al gelezen dat de enkel best smal is, geen probleem ik heb ook vrij smalle enkels
Maarrrrr
Ik kan nergens de extra wijd versie vinden (wel maattabellen met de extra wijd erop staan)
Nu heeft maat 41 kuit 40. Zelf heb ik kuit 41,5-42
Zal ik deze laars passen? Dmv de veters dan wat losser te doen? Of gaat dat echt niet lukken
Ik heb horka al een mail gestuurd of deze laarzen ook beschikbaar zijn in extra wijd, maar uiteraard nog geen reactie (hoop morgen wel)
Wat denken jullie?
Gaat dit passen?

Paisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 22:19

De Horka Linsey rijlaarzen zijn alleen in standaard en wijd. Extra wijd is er niet.

De veter kan iets losser gemaakt worden, maar zal niet meer als een centimeter schelen.

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 22:29

Mmm balen.. Toch nog maar eens goed mn kuit opmeten
Op nou laarzen te bestellen met voet 43 is ook weer iets te enthousiast
Dan zou ik ze echt moeten passen hoe dat voelt

thaampjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 21:59

Ik heb de laarzen inmiddels een aantal maanden. Ik heb zelf maat 41, maar heb ervoor gekozen om een maat 42 mee te nemen omdat die net iets makkelijker dicht ging. Ze vallen redelijk smal inderdaad! Verder zijn ze kwalitatief niet heel goed, er zit aan de binnenkant al een vouw is en het leer wordt nu al dunner helaas. Verder zijn ze bij mij aardig ingezakt, waardoor ze nu net te kort zijn!

annetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 13:49

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-15 14:12

Tja.. Kwaliteit kun je verwachten als je naar de prijs kijkt. Schitterende laars overigens. Ik ben inmiddels voor een andere laars gegaan :)

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 18:32

Ook een mooie laars!
Helaas ook niet in EW

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 18:36

Ik heb hem in het bruin, ze zitten erg fijn. Kwa kwaliteit wel puur minder als petrie bijvoorbeeld, ik draag ze alleen op wedstrijd. Voor dagelijks gebruik raad ik deze laars sterk af