Ik heb mail contact met de KNHS maar wacht nog op antwoord.
Ik heb sinds oktober 2014 een lidmaatschap bij de KNHS + p&s en in dezelfde tijd heb ik mij aangemeld bij rijvereniging Lichtenvoorde.
Het aanmelden was een hoop gedoe en er ging het een en ander mis, maar uiteindelijk leek alles goed te zijn. Maar volgens mij is dat dus niet zo...
Ik moest toen ik oktober twee keer 83,- betalen. Een maal bij de vereniging en een maal van het KNHS.
Toen ik dat gedaan had, wees mijn vriendin mij er op dat dit niet kon kloppen. Je betaalde OF de KNHS of je rijvereniging dit bedrag, maar niet beide. Toen ik de KNHS hier over had gebeld bleek het te kloppen en ik kreeg als antwoord dat ik dus schijnbaar een dubbel lidmaatschap zou hebben en ze dat gingen veranderen en ik mijn geld terug gestort kreeg. (Dit was in november 2014)
Nu in januari krijg je natuurlijk een rekening van het jaar 2015. Ik krijg nu dus weer van EN mijn rijvereniging een grote rekening van over de 80,- EN van KNHS een betalingsherinnering van over de 80,-
Ik weet dat ik voor mijn rijvereniging 25,- per jaar betaal en voor de KNHS 83,35 per jaar. (Althans, dat weet ik nu allemaal niet meer zo zeker.)
Kan iemand mij hier meer duidelijkheid geven? Ik zal het antwoord van de KNHS in het topic zetten, mochten nog meer mensen zich dit afvragen.
.
3 waren dr voor mij... hoebedoel je slecht voor t milieu