Gezocht: vorige eigenaar Barina

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JoannevZ

Gezocht: vorige eigenaar Barina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-15 17:50

Sinds ruim anderhalve week ben ik in bezit een 9 jarige zwarte KWPN merrie. Haar naam is Barina en is een Tolan R x Odermus R. Ik heb haar bij handelstal Meijer in Beerzerveld gekocht. Wat mij is verteld is dat het een pittige en niet altijd makkelijke merrie is. De vorige eigenaar zou er schrik voor hebben gekregen. Zou ze B/L hebben gesprongen. Nu zou ik graag contact krijgen met mensen die deze merrie kennen en mij kunnen vertellen wat deze merrie wel en niet kent/kan en wat ze in het verleden mee heeft gemaakt.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Gezocht: vorige eigenaar Barina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 18:02

Ik heb dit topic moeten sluiten omdat het niet voldoet aan de regels die gelden op OV.
•Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld:
* [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie.
* [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.