Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Renee_S schreef:Je kunt ook bij van oeffelen kijken, in heeze. Die hebben een soort b&b voor ruiter en paard. En je kunt vanaf daar helema tot aan België rijden
ikke schreef:Renee_S schreef:Je kunt ook bij van oeffelen kijken, in heeze. Die hebben een soort b&b voor ruiter en paard. En je kunt vanaf daar helema tot aan België rijden
En hoe zit het tegenwoordig met rijden in het bos daar? Wat ik daarvan uit doorgaans betrouwbare bron verneem, ben ik blij dat ik daar weg ben........
Renee_S schreef:ikke schreef:En hoe zit het tegenwoordig met rijden in het bos daar? Wat ik daarvan uit doorgaans betrouwbare bron verneem, ben ik blij dat ik daar weg ben........
Ik rij er nog steeds met erg veel plezier. ze hebben een paar maanden terug grote delen ontbost om de hei een kans te geven, dit begint nu weer erg mooi te herstellen. De paden waren met de regen vorige maand slecht te doen, maar waren dit weekend al weer degelijk. De strabrechtse heide is veel zwaarder op het moment, dus ga ik liever naar de bossen.