Ruiters met een maatje meer.

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

branka16

Ruiters met een maatje meer.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-15 08:05

Hallo allemaal!

Ik zocht naar een topic met ervaringen van ruiters met een maatje meer, maar deze kon ik niet vinden.
Zal het even verder toelichten.
Het lijkt mij onwijs handig om dingen te delen zoals rijlaarzen met wijde schacht, broeken die goed zitten, jassen die lekker meewerken en zelfs tot sokken die genoeg rekken na oneindig wassen :Y)

Mijn rijbroek is al aan het slijten dus ben zo langzamerhand op zoek naar iets nieuws.
Uiteraard ben ik bekend met de site AmazoneXL.nl maar ik vind het toch echt fijner om te passen voor ik iets (duurs) koop.

Laat jullie ervaringen maar weten :j
Welk merk vind je fijn en waarom, en waar is het te krijgen.

Gr Branka16

Haaren11

Re: Ruiters met een maatje meer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 08:13

Hoi, ik heb hetzelfde probleem. Ik heb nu een broek gekocht van pikeur maat 46 en dat gaat goed. Zitten wat hoger. Ik weeg zelf 85 kilo en ben 1.68. Verder heb ik de chaps van ariat xl en die passen ook prima. Broek heb ik gekocht bij een winkel in Amerongen en de chaps in Nieuwegein dus niet in de buurt van Coevorden. Ik geef er wel de voorkeur aan om te passen in een winkel en niet online te bestellen omdat het vaak niet goed zit en dan blijf je maar terugsturen. Maar het is wel even zoeken inderdaad. Ik wou graag een broek met leer en die zijn lastig te vinden.
Zie dat je in Coevorden woont? Daar wonen mijn schoonouders ook en komen we regelmatig. Mooi om daar te rijden.
Qua jassen etc geen ervaring. Ik rijd met een fleecetrui in de winter en dat zit prima.

Yonker

Re: Ruiters met een maatje meer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 08:14

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 08:19