[PG] Haflinger merrie Emma (Erma)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

laraxXxemma

[PG] Haflinger merrie Emma (Erma)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-15 20:45

Hallo!

Ik ben opzoek naar mijn oude verzorgpony Emma. Haar officiële naam is Erma, haar moeder is Loltje en ze is geboren op 15-06-1999. Ze is 1,38 m.
Ik heb haar verzorgd van 2010 tot 2014. Ze is begin 2014 verkocht, daarna weer verkocht en vanaf daar weet ik niet waar ze heen is gegaan.

AfbeeldingAfbeelding

Ik vraag me af waar ze is gebleven, ik hoef niet zo nodig bij haar langs ofzo maar zou het leuk vinden om een foto te zien van waar ze nu staat en wil graag weten hoe het met haar gaat.

Groetjes Lara

maessie

Re: [PG] Haflinger merrie Emma (Erma)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 20:51

Hey Erma! De eerste dochter van ons oude fokmerrie Loltje. (Niet bij ons geboren ;) ) ik weet niet waar ze nu staat, maar heb zelf nog wel een halfbroertje van haar op stal staan. Loltje zelf leeft helaas inmiddels niet meer, die is afgelopen jaar ingeslapen..

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-15 20:56

maessie schreef:
Hey Erma! De eerste dochter van ons oude fokmerrie Loltje. (Niet bij ons geboren ;) ) ik weet niet waar ze nu staat, maar heb zelf nog wel een halfbroertje van haar op stal staan. Loltje zelf leeft helaas inmiddels niet meer, die is afgelopen jaar ingeslapen..

Wat leuk! Loltje heeft ook nog korte tijd bij erma op stal gestaan. Mag ik vragen waarvoor ze is ingeslapen ?

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 09:39

Haar longen waren op, ze had heel erg moeite met ademhalen, en met het warme weer was dat geen doen meer voor haar. Echt heel erg jammer, want was een superfijne merrie! Eigenlijk al haar kinderen hadden dat gemoedelijke en werkwillige van haar meegekregen.

MariekeEmma

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 21:39

Hoi Lara, Ik ben Marieke en Emma is nu van ons. Wij wonen in Rutten en Emma staat daar samen met nog 10 andere paarden. Het gaat super goed met haar en ze is heel erg lief. Als je het leuk vind om een keer langs te komen, stuur dan even een privebericht. Groetjes Marieke /3

Afbeelding

Afbeelding

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-15 23:50

Die herken ik gelijk :)
ik heb je een berichtje gestuurd!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 20:06

Aangezien de pony gevonden is plaats ik hier een slotje. Verder contact kan via pb gaan.