Ik ga mijn pony van een prachtige plek in Wolfheze verhuizen naar een net zo mooi plekje in Maastricht
De afstand is dus zo'n 160 kilometer. Ponylief heeft maar een paar keer eerder op de trailer gestaan en vindt het op z'n zachtst gezegd niet leuk. Is er iets waarmee ik de reis voor haar aangenamer zou kunnen maken? Wat raden jullie als bescherming aan? Bandages, peesbeschermers? Ze heeft geen ijzers en draagt eigenlijk nooit bescherming.
Misschien vindt ze op de vrachtwagen staan wel fijner. Ik zou alleen niet weten waar ik er een zou kunnen huren. Ik wil het transport ook best uitbesteden, maar zou niet weten waar ik daarvoor een betrouwbaar iemand zou kunnen vinden. Hebben jullie misschien ervaringen of enig idee waar ik recensies zou kunnen vinden?
Alvast bedankt!
Haha, het valt te proberen natuurlijk! De laatste keer was ze bij het uitladen zo over de zeik dat ze zelfs geen Kanzi wilde aannemen
Ben doodsbang dat ze bij het uitladen in paniek van de laadklep springt en een heup breekt, dat we een kettingbotsing krijgen, dat ze een hartstilstand krijgt van de stress of dat de hele trailer opeens uit elkaar knalt. Vandaar dat ik ook iemand anders laat inladen en rijden.