Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ik zelf van geld maar het is wel leuk om even te peilen wat de ruiters over het algemeen liever hebben. Wij hebben enkel een Divoza in de buurt dus daar zouden wij dan de cadeaubonnen kunnen halen. De kosten zouden dan gewoon hetzelfde blijven. Dus dan is het enkel bekijken wat de ruiters het liefste hebben.
Klinkt wel leuk! ingvdh schreef:Met die geldprijzen ga je niet uit de kosten komen. De reden dat verenigingen bonnen geven is dat ze deze vaak voor een deel gesponsord krijgen of pas hoeven te betalen als ze worden uitgegeven. Rubrieken met maar 1 wedstrijd ring zijn klein dus je zal heel veel prijzen moeten geven uitgaande van een 1 op 4 prijzenschaal.
Let ook even op, ik weet niet of je bij een proef geld mag geven en de andere bekers, check dit even in de reglementen.
Persoonlijk, ik zou vreselijk balen als ik prijs had in de tweede ring en met een bekertje naar huis moet terwijl de winnaar in ring 1 met een dikke enveloppe naar huis gaat. Ik zou dan kiezen voor gelijke prijzen per ring. het zou voor mij een afknapper zijn.
Verder, ik heb liever een bon, geld gaat in de portemonnee en is zo weer uitgegeven, bonnen spaar ik op voor wat leuks.
Ik heb al berekend wat er aan het einde van de wedstrijddag overgehouden wordt en ook al zouden we beide proeven geldprijzen geven dan houden we nog best een leuk centje over (mits volle wedstrijd uiteraard). Maar natuurlijk minder dan wanneer we de 2e proef een beker geven ipv geld. xmarliez schreef:Het losgooien van paarden zal niet gebeuren aangezien het een vereniging is met enkel 2 banen en geen stallen etc. Er is ook meer dan voldoende parkeer gelegenheid gelukkig!
Slina, zou jij blijer worden van € 20,- of van een cadeaubon van een ruitersportzaak?ik zelf van geld maar het is wel leuk om even te peilen wat de ruiters over het algemeen liever hebben. Wij hebben enkel een Divoza in de buurt dus daar zouden wij dan de cadeaubonnen kunnen halen. De kosten zouden dan gewoon hetzelfde blijven. Dus dan is het enkel bekijken wat de ruiters het liefste hebben.
Melissapupa, dat is bedoeld als extra denk ik? Of als prijs?Klinkt wel leuk!

zijn er nog niet zoveel van volgens mij.0000 schreef:Ik vind het buiten losrijden erg lastig plannen altijd. Je weet in de winter nooit zeker wat het weer doet. Ik vind het helemaal niet erg om buiten te rijden hoor, maar als je toewerkt naar je wedstrijd en daags van te voren blijkt de grond bevroren of er een pak sneeuw te liggen...dat is gewoon zonde dan. Soepel omgaan daarmee zou voor mij dus een pluspunt zijn, evenals een late sluitingsdatum.
Punten meteen bekendmaken vind ik een grote plus! Ook vind ik het altijd fijn als je eventuele prijzen de hele dag nog af mag halen, ik breng altijd graag mijn paard naar huis als er nog flink wat starters na mij zijn. Dan lukt het niet altijd om precies tijdens de prijsuitreiking terug te zijn.
Verder vriendelijke organisatie (klinkt misschien heel onnozel maar er zitten er af en toe tussen...poeh), beetje een nette accommodatie (hoeft zeker niet nieuw maar een beetje opgeruimd zodat het veilig is) en een programma dat redelijk op tijd loopt zijn ook altijd pluspunten.
Qua prijzen vind ik geldprijzen en gebruiksartikelen altijd leuk. Bonnen minder omdat het dan vaak zo weer uitvalt dat je een bon hebt van een winkel waar je nooit komt en die vervolgens blijft liggen.
Tot slot nog iets wat voor mij heel belangrijk is, een goede bodem! Geen gaten en kuilen, niet tot de kogels erdoor en geen stof.

en de accommodatie is top in orde. Netjes, ruime parkeergelegenheid, omheinig in veilig, banen zijn goed, er is verlichting aanwezig en de boel om de banen heen is netjes bestraat.
melissapupa schreef:het is ook leuk om een tafel met kleine dingetjes BV gesponsorde zweepjes handschoentjes ect. neer te zetten voor 1 of 2 muntjes mogen ze een envelop pakken als daar bijvoorbeeld nummer 73 in zit dan mogen ze nummer 73 van de tafel af halen![]()
groot succes bij ons
Een halstertouw of hoevenkrabber... Seriously?
Janine1990 schreef:Ik kijk zeker wel naar de prijzen voordat ik me opgeef. Wedstrijden waar geen prijzen zijn, of bekers, sla ik over. Geldprijzen, cadeaubonnen en gebruiksvoorwerpen vind ik prima.
Alleen moeten het dan wel nuttige gebruiksvoorwerpen zijnEen halstertouw of hoevenkrabber... Seriously?
![]()
Een goede bodem vind ik ook belangrijk. Maar dat is iets waar ik met name buiten op selecteer, voor binnen is het meestal wel goed voor elkaar. Ik wil liever geen knollenveld![]()
Daarnaast ben ik fan van op tijd starten. Een startvolgorde zonder tijden vind ik minder prettig, het is toch lastiger incalculeren. Bij op tijd starten is een vereniging verplicht dit zo te laten als ik me niet vergis, tenzij de ruiter akkoord gaat met iets eerder starten.
Verder vind ik de parkeergelegenheid ook belangrijk, mooi ruim parkeren heeft een pre. Makkelijk wegkomen ook.
Ohja, ruim losrijden vind ik ook wel erg prettig. Hier in de buurt is een locatie waar je twee proeven kan starten en binnen kan losrijden. Alleen moet je dan binnen losrijden op 20 x 20 meter... Nou, kan je nagaan hoe druk het daar is als iedereen daar ook gaat losrijden omdat het buiten niet mogelijk is bij vorst of regen.
Een goede ringmeester is ook een pré.
).0000 schreef:Klinkt fijn!
Met soepel omgaan bedoel ik dat als de wedstrijd niet door kan gaan je bijvoorbeeld de keuze krijgt tussen je inschrijfgeld terugkrijgen of je inschrijving verplaatsen naar de volgende wedstrijd oid.
Ik vind gebruiksartikelen die je sowieso nodig hebt altijd fijn. Shampoo, anti-klit, dekjes, beenbeschermers. Dat soort dingen gaan op of slijten en zijn, vind ik, altijd handig om op voorraad te hebben.