Namens onze vereniging stel ik de volgende vraag, want we overwegen de mogelijkheid het juryhokje te verplaatsen. Onze manege:

We hebben tussen de kantine en de rijbaan een pad van circa 1,2 m breed en bij KNHS wedstrijden wordt het juryhokje naar beneden gelaten. Het juryhokje heeft aan de voor- en zijkanten ramen, waardoor de korte zijde goed te beoordelen is door de jury. Echter, het hokje staat dan ook pal voor de kantine en dat kost weer zicht voor het publiek.
Boven de kantine hebben we een vergaderruimte waar de jury ook kan zitten. Omdat het een platte verticale wand is en die ruimte niet 'uitsteekt', kunnen ze de korte zijde eigenlijk niet goed beoordelen; dan zouden ze telkens voorover moeten leunen om het goed te kunnen zien. Een optie is om spiegels aan het einde van de lange zijde te plaatsen, waardoor de jury boven in die spiegels kan bekijken hoe de korte zijde wordt gereden.
Los van de discussie dat je van bovenaf bijv. beter lengtebuiging zou kunnen zien, gaat het ons er primair om dat het zicht vanuit de kantine niet belemmerd wordt door het juryhokje dat er pontificaal voor staat. Onze vraag is dan ook; wat zijn de ervaringen van juryleden met hoger geplaatste hokjes en hoe wordt het zicht op de korte zijde opgevangen? Wanneer er foto's geplaatst kunnen worden, dan graag, dan doen we gelijk ideeën op!
Alvast bedankt!
.
). 
. Van het weekend nog gedaan, wel wat spierpijn van opgelopen, maar oké
. Dus persoonlijk heb ik geen voorkeur, ik roei wel met de riemen die ik krijg.
.