Samen buitenrijden

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kelenjas

Samen buitenrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-15 10:28

Hoi , ik ben op zoek naar iemand om samen buitenritten mee te maken.
Ik heb zelf een lief friesje en woon in zuid limburg omgeving beek/geulle.
Ik maak nu wekelijks alleen een buitenrit maar het lijkt me leuk om dit samen met iemand te doen.
Ik heb zelf een trailer.

8nnemiek

Re: Samen buitenrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 10:51

Als het je niet te ver is kun je wel eens met mij mee rijden rondom Maria Hoop, zodra mijn belg beter is :) We hebben hier een mooie, bosrijke omgeving.

kelenjas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-15 19:10

Dat is zeker wel te doen, heb wel eens in Echt buitengereden, zeker een mooie omgeving. Wat heb je zelf voor een paard? Sta je op een manege of heb je paardje aan huis staan? gr kelly

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 06:53

Mijn paarden staan aan huis :) Ik heb zelf een tinker, maar die is buiten met andere paarden nogal onvoorspelbaar en explosief :+ dus uitrijden met anderen doe ik altijd op het belgisch trekpaard, die is officieel van mijn vader, maar ik verzorg hem voor het grootste deel zelf :) echt een lief beest :D echt enórm groot, net een olifant, maar hij doet geen vlieg kwaad :))

Yellowbird

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 16:17

Als de paden beter begaanbaar zijn kun je ook eens met ons meerijden. De paarden staan in Kanne en Eben Emael. Bij goed weer kunnen we de sint pietersberg op gaan.

kelenjas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-15 18:29

Yellowbird schreef:
Als de paden beter begaanbaar zijn kun je ook eens met ons meerijden. De paarden staan in Kanne en Eben Emael. Bij goed weer kunnen we de sint pietersberg op gaan.

Ah leuk! Daar ben ik nog nooit geweest, is het daar mooi rijden? Nu is idd geen weer. Gr kelly

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 18:33

Als je zin hebt mag je ook best eens tot hier komen en een hoekje Duitsland zien. :)

kelenjas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-15 19:32

8nnemiek schreef:
Mijn paarden staan aan huis :) Ik heb zelf een tinker, maar die is buiten met andere paarden nogal onvoorspelbaar en explosief :+ dus uitrijden met anderen doe ik altijd op het belgisch trekpaard, die is officieel van mijn vader, maar ik verzorg hem voor het grootste deel zelf :) echt een lief beest :D echt enórm groot, net een olifant, maar hij doet geen vlieg kwaad :))

Dan is ie een stuk groter dan die van mij, haha . Als het weer beter wordt kunnen we eens afspreken.

Yellowbird

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 12:50

Vooral de sint pietersberg opgaan is mooi, alleen opletten met wandelaars natuurlijk.

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 12:57

Hier in Roermond is het ook echt prachtig! Hier kun je wel dagen rijden, de meinweg is ook te doen en natuurlijk het Duitse bos.

kelenjas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-15 19:08

Michellkuh schreef:
Hier in Roermond is het ook echt prachtig! Hier kun je wel dagen rijden, de meinweg is ook te doen en natuurlijk het Duitse bos.

Ja dat heb ik al vaker gehoord, lijkt me ook erg mooi!