Ik plaats dit niet voor mij zelf maar voor iemand anders die geen bokt heeft!
Op 16 januari is shetlander JUTTA uit haar weiland in zuidbroek verdwenen/gestolen.
Jutta is een shetlander merrie van 18 jaar, ze is ongeveer 1.10m. Ze is gechipt. Ze is helemaal zwart met zwarte manen en straat, verder heeft ze geen aftekeningen alleen een paar witte haartjes op har hoofd zoals op de foto te zien
Het is bijna zeker dat ze door iemand mee genomen is, de eigenaresse heeft in de omgeving naar haar gezocht maar ze is nergens te bekennen!
Ik wil jullie vragen om samen uit te kijken naar Jutta, zodat ze zo snel mogelijk weer terug komt bij Rianne.
Dit is vlakbij ons en vind het een vreemd verhaal. Ik ben zelf erg bang dat de pony ergens in een sloot ligt.
Citaat:
Ik denk haast zeker dat ze wel weg is gehaald.. het kan niet anders.. ze is nergens te vinden en niks voor Jutta om weg te blijven..
x_Nadia
Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-15 19:26
Ik hen privé nog met haar gepraat enik vroeg of ze ook goed in, rond de wei en in een eventueel bos gezorgd had dat had ze zei ze.
Verder ken ik haar ook niet maar ze heeft geen bokt en als de pony wel 'gestolen' of toch weg gelopen is, helpt dit misschien wel Meerdere ogen zien altijd beter
Laatst bijgewerkt door x_Nadia op 19-01-15 19:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja dat klopt, maar dat is niet te hopen! Ik heb het al tegen haar gezeg dat ze daar ook maar even moet zoeken
Froukje
Forever young
Geplaatst: 19-01-15 19:40
Ik heb eergister ook al meerdere malen gevraagd of ze de sloten al bij langs geweest is.. Dat je dat beeld liever niet tegenkomt, maar ik vind dat een stuk aannemelijker dan dat ze een 18 jarige pony uit een weiland stelen..
Blijf het ook een beetje een vreemd verhaal vinden.
pien_2010
Geplaatst: 19-01-15 19:44
Ik heb dit topic moeten sluiten omdat het niet voldoet aan de regels die gelden op OV. •Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld: * [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie. * [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.
Omdat je een paard van iemand anders zoekt vermeld duidelijk in je begin post dat je dit topic opent met toestemming van de eigenaar. Voor regels van OV zie hier