De eigenaresse van mijn verzorgpaard en ik denken erover om haar oude westernzadel te verkopen. Het is wel al zeker 12 jaar oud. We vroegen ons af hoeveel het kost om een westernzadel met de post te versturen, mocht iemand het kopen. Dan kunnen we daar de prijs een beetje op afstemmen (en kijken of het verzenden niet duurder is dan wat het zadel waarschijnlijk opbrengt).
In een doos op de weegschaal zetten, kijken hoeveel hij weegt incl doos en dan even op postnl website kijken hoeveel het dan kost om het te verzenden? Lijkt mij de meest logische en simpelste oplossing. Zelf niet aan gedacht?
Shirley
Geplaatst: 19-01-15 11:12
Valt mee, hoor, dat kost 13,25 tot 20 kilo. Heb toevallig vrijdag nog een zwaar pakket moeten versturen.
Oh dat valt me nog mee dan. De post wordt steeds duurder en duurder...
Nala
Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-15 11:14
Ohh ja dan valt het wel mee inderdaad! Ik had veel hogere prijzen in gedachten. Dankjewel voor de snelle reacties!
tennan
Geplaatst: 19-01-15 11:15
Ik heb laatst ook een westernzadel verzonden via de post. Is prima gegaan, grote doos, bubbeltjesplastic en ander beschermspul erbij en gaan met die banaan. Inderdaad de prijzen die hierboven ook al genoemd worden
Wat denken jullie dat een 12 jaar oud westernzadel nog op gaat leveren? Fenders en beugels inbegrepen, ook een schuimpad en een dun westerndek erbij. De nieuwprijs was rond de 1300.
IrishDraught
Geplaatst: 19-01-15 11:18
MorganeR schreef:
Wat denken jullie dat een 12 jaar oud westernzadel nog op gaat leveren? Fenders en beugels inbegrepen, ook een schuimpad en een dun westerndek erbij. De nieuwprijs was rond de 1300.
Merk en maat durf ik zo niet te zeggen, staat... in ieder geval aan een schoonmaakbeurt toe maar dat wordt geregeld haha, verder nog prima mee te rijden. Helaas is het paard veel veranderd en past het niet meer.